Drop Shipping

Η υπηρεσία αναστέλλεται από Παρασκευή 1 Ιουλίου 2022 έως και το φθινόπωρο του 2022.

(Τελευταία ενημέρωση όρων: 29 Ιουνίου 2022 – 16:13 μ.μ)

Εφεξής “συνεργάτης” θα αναφέρεται ο χρήστης της υπηρεσίας Drop Shipping.
“Πελάτης” θα αναφέρεται ο τελικός καταναλωτής που διενεργεί ηλεκτρονικές παραγγελίες στην ιστοσελίδα του συνεργάτη, όπως αυτές προωθούνται προς διεκπεραίωση και αποστολή στην εταιρεία μας.

Όροι συμμετοχής στην υπηρεσία:

Ελάχιστο όριο της εκάστοτε αποστολής της παραγγελίας λιανικής για λογαριασμό του συνεργάτη:
15 ευρώ με ΦΠΑ και μεταφορικά ανά παραγγελία.
Το συνολικό πλήθος αποστολών της ημερησίας εξυπηρέτησης ‘Drop Shipping’ ανά συνεργάτη είναι: 20 αποστολές ανά ημέρα.
Έως 15 αποστολές/ημέρα μέσω της Α περίπτωσης (Δείτε παρακάτω)
Έως 5 αποστολές/ημέρα μέσω της Β περίπτωσης αποκλειστικά για αντικαταβολή (Δείτε παρακάτω)

Η υπηρεσία αφορά τις εξής δύο περιπτώσεις:

Α) Οι μεταφορικές-ταχυμεταφορικές εταιρείες θα παραλαμβάνουν τα δέματα από την έδρα της Tradesor O.E κατόπιν εντολής του συνεργάτη τις καθημερινές εργάσιμες ημέρες και κατά το διάστημα 15:00-16:30, εκτός Σαββάτου. Η έκδοση των συνοδευτικών voucher και η χρέωση των μεταφορικών εξόδων θα επιβαρύνουν τον συνεργάτη. Η εντολή παραλαβής θα δίνεται στις ταχυμεταφορικές εταιρείες έπειτα από αίτημα του συνεργάτη και όχι της εταιρείας μας.

Η εταιρεία Tradesor O.E θα λαμβάνει 5% προμήθεια (αφορά την Α περίπτωση) επί του τελικού ποσού της εκάστοτε αποστολής με ΦΠΑ με ογκομέτρηση δέματος έως 0.50Χ0.50Χ0.30 εκατοστά, που θα πραγματοποιείται για λογαριασμό του συνεργάτη, κατόπιν εντολής παραλαβής της αποστολής από την ταχυμεταφορική εταιρεία που συνεργάζεται ο συνεργάτης. Για δέματα μεγαλύτερου όγκου από την άνω αναγραφόμενη διάσταση, τα κόστη των προμηθειών μεταβάλλονται. Παρακαλούμε δείτε τον σχετικό πίνακα παρακάτω.

Β) Οι μεταφορικές-ταχυμεταφορικές εταιρείες θα παραλαμβάνουν τα δέματα από την έδρα της Tradesor O.E κατόπιν εντολής της εταιρείας μας, εκτός Σαββάτου. Η συγκεκριμένη περίπτωση αφορά αποκλειστικά και μόνο αποστολές αντικαταβολής. Η χρέωση των μεταφορικών εξόδων θα επιβαρύνουν την εταιρεία μας και η εντολή παραλαβής θα δίνεται στις ταχυμεταφορικές εταιρείες έπειτα από αίτημα της εταιρείας μας, όπως και η έκδοση των συνοδευτικών voucher.

Η εταιρεία Tradesor O.E θα λαμβάνει 10% προμήθεια (αφορά την Β περίπτωση) επί του τελικού ποσού της εκάστοτε αποστολής με ΦΠΑ με ογκομέτρηση δέματος έως 0.50Χ0.50Χ0.30 εκατοστά, που θα πραγματοποιείται για λογαριασμό του συνεργάτη και θα αφορά αποστολές που θα γίνονται με Speedex κατόπιν δικής μας εντολής, έκδοσης voucher και χρέωσης των μεταφορικών εξόδων. Για δέματα μεγαλύτερου όγκου από την άνω αναγραφόμενη διάσταση, τα κόστη των προμηθειών μεταβάλλονται. Παρακαλούμε δείτε τον σχετικό πίνακα παρακάτω.

Τα απαραίτητα παραστατικά όπως αποδείξεις λιανικής και τιμολόγια προς τους παραλήπτες των παραγγελιών λιανικής θα στέλνονται αποκλειστικά και μόνο ηλεκτρονικά από τον συνεργάτη.

Η εταιρεία Tradesor O.E δεν φέρει καμία ευθύνη σε περίπτωση που ο πελάτης λάβει σπασμένο ή κατεστραμμένο προϊόν με υπευθυνότητα της μεταφορικής-ταχυμεταφορικής εταιρείας.

Η εταιρεία Tradesor O.E δεν φέρει καμία ευθύνη σε περίπτωση που ο πελάτης δεν λάβει την παραγγελία του σε εύλογο χρονικό διάστημα με υπευθυνότητα της μεταφορικής-ταχυμεταφορικής εταιρείας.

Η εταιρεία Tradesor O.E οφείλει να συσκευάσει με ασφάλεια και με όλες τις πρότυπες συνθήκες αποστολής και προετοιμασίας δέματος, όλες τις αποστολές του συνεργάτη που προορίζονται για τον πελάτη.


ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΩΝ

Οι επιστροφές ελαττωματικών και λανθασμένων προϊόντων που γίνονται στην έδρα του συνεργάτη Α περίπτωση (5%), θα ακολουθείται η ίδια διαδικασία επιστροφής που ακολουθείται και για την επιστροφή των προϊόντων χονδρικής που στάλθηκαν λανθασμένα ή ελαττωματικά, όπως αυτή περιγράφεται και στους όρους χρήσης της ιστοσελίδας μας.
Σε περίπτωση επιστροφής απαράδοτης αποστολής που έγκειται στην Β περίπτωση (10%), εκδίδεται πιστωτικό τιμολόγιο προς τον πελάτη, αλλά η προμήθεια που έχει προηγουμένως ληφθεί, δεν επιστρέφεται σε καμία απολύτως περίπτωση.

Για τις επιστροφές των προϊόντων (ελαττωματικών ή μη) που απαιτούν την μεταφορά με μεταφορική εταιρεία (όχι courier) η διαδικασία έχει ως εξής: Ο συνεργάτης οφείλει να εκδώσει δελτίο αποστολής από την έδρα του προς την έδρα μας, να αποστείλει ένα αντίγραφο σε εμάς και ένα στον πελάτη, το οποίο ο ίδιος οφείλει να το προσκομίσει συνοδευτικά στην μεταφορική εταιρεία κατά την παραλαβή του δέματος που επιθυμεί να επιστρέψει. Για να διενεργηθεί η επιστροφή μέσω μεταφορικής θα πρέπει το προς επιστροφή δέμα να είναι στην κατάσταση που παραλήφθηκε (συσκευασμένο στο κουτί του, με όλα τα περελκόμενα). Σε περίπτωση που η συσκευασία έχει καταστραφεί, το προϊόν κρίνεται άμεσα ότι βρίσκεται εκτός εγγύησης και δεν είναι δυνατή η επιστροφή του.
Αφού γίνουν όλα τα παραπάνω, ο συνεργάτης οφείλει να μας ενημερώσει προκειμένου η εταιρεία μας να δώσει εντολή στην μεταφορική για παραλαβή δέματος από τον πελάτη. Το δέμα, αφού επιστραφεί στην εταιρεία μας, ελέγχεται και εφόσον διαπιστωθεί ότι είναι ελαττωματικό, αποστέλλουμε καινούργιο προϊόν χωρίς χρέωση απευθείας στον πελάτη.
Σε περίπτωση που δεν κριθεί ελαττωματικό, ο συνεργάτης χρεώνεται τα έξοδα επιστροφής της πρώτης αποστολής του δέματος προς την εταιρεία μας καθώς και τα έξοδα της νέας αποστολής, ενώ στον πελάτη επιστρέφεται το ίδιο προϊόν. Αν ο πελάτης ενημερώσει τον συνεργάτη πως δεν επιθυμεί να παραλάβει το ίδιο και αιτηθεί επιστροφή χρημάτων από τον συνεργάτη, ο συνεργάτης οφείλει να του επιστρέψει τα χρήματα του σε χρονικό διάστημα που ο ίδιος κρίνει ότι απαιτείται ή να πράξει σύμφωνα με τους όρους χρήσης που έχει ορίσει στην ιστοσελίδα του και αφορά τις επιστροφές προϊόντων, ενώ τα έξοδα επιστροφής που θα επωμιστεί η εταιρείας μας αφαιρούνται από το ποσό που προορίζεται για πίστωση από την εταιρεία μας προς τον συνεργάτη στις αρχές του κάθε επόμενου μήνα.
Σε όλες τις περιπτώσεις εκδίδεται δελτίου τεχνικού ελέγχου όπου περιγράφονται τα ευρήματα και η κατάσταση του δέματος που παραλήφθηκε με ένδειξη “ελαττωματικό”.

Σε περίπτωση που σταλεί λανθασμένη παραγγελία με υπαιτιότητα της εταιρείας μας, πιστώνεται στον συνεργάτη το ποσό αγοράς του προϊόντος με Φ.Π.Α από την εταιρεία μας, αλλά όχι η προμήθεια που έχει προηγουμένως ληφθεί.

Έπειτα το πέρας των αποστολών κάθε μηνός, πραγματοποιείται έλεγχος των μηνιαίων αποστολών και στέλνεται αναλυτικό report στον συνεργάτη. Σε περίπτωση που το ποσοστό των συνολικών επιστροφών του πελάτη ξεπερνάει το 8%, η εταιρεία μας θα λαμβάνει αποζημιωτική ρήτρα του ίδιου ποσοστού από το τελικώς κατατεθειμένο ποσό που η εταιρεία μας οφείλει να καταθέσει στον συνεργάτη. Αυτό συμβαίνει διότι τα κόστη των επιστρεφόμενων δεμάτων επωμίζονται και αφορούν αποκλειστικά και μόνο στην εταιρεία μας.



ΕΤΑΙΡΙΚΕΣ ΔΕΣΜΕΥΣΕΙΣ ΚΑΙ ΧΡΟΝΙΚΕΣ ΠΡΟΘΕΣΜΙΕΣ

Η εταιρεία Tradesor O.E δεσμεύεται ότι θα αποστέλλει αυθημερόν όλες τις παραγγελίες αντικαταβολής του συνεργάτη προς τους πελάτες εφόσον ο συνεργάτης τηρήσει ρητά όλες τις παρακάτω προϋποθέσεις:

1) Η παραγγελία του συνεργάτη που θα αφορά αποστολή προς τον πελάτη με μεταφορική-ταχυμεταφορική, είναι τουλάχιστον 15 ευρώ με ΦΠΑ.

2) Ο συνεργάτης οφείλει να αποστείλει τα συνοδευτικά voucher μέσω e-mail ([email protected]) σε αρχείο .zip σε καθημερινές εργάσιμες ημέρες εκτός Σαββάτου και έως τις 12:30 μ.μ. Οι παραγγελίες του συνεργάτη που θα καταχωρούνται μετά τις 12:30 μ.μ θα αποστέλλονται την επόμενη ημέρα εφόσον αυτή είναι εργάσιμη.

3) Ο συνεργάτης οφείλει να αποστείλει ηλεκτρονικά όλα τα απαραίτητα παραστατικά στον πελάτη χωρίς την διαμεσολάβηση της εταιρείας Tradesor O.E η οποία δεν φέρει καμία ευθύνη σε περίπτωση που ο πελάτης δεν λάβει το αντίστοιχο παραστατικό απόδειξης της αγοράς που έχει πραγματοποιήσει στην ηλεκτρονική σελίδα του συνεργάτη. Επίσης η εταιρεία Tradesor O.E δεν αποθηκεύει κανένα προσωπικό στοιχείο που αναγράφεται στα voucher και ΤΔΑ που μας κοινοποιούνται από τον συνεργάτη.

ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΛΗΡΩΜΩΝ ΚΑΙ ΕΚΔΟΣΗΣ ΠΑΡΑΣΤΑΤΙΚΩΝ

Αφορά την Α περίπτωση: Οι προμήθειες επί των τελικών ποσών των εκάστοτε αποστολών θα κατατίθενται από την 1η έως και την 5η ημέρα του κάθε μηνός στους τραπεζικούς λογαριασμούς της εταιρείας που παρατίθενται στο section Στοιχεία πληρωμής αφού πρώτα σταλεί στον συνεργάτη αναλυτική λίστα με τις μηνιαίες αποστολές του. Έπειτα από την καταβολή του ποσού της προμήθειας, ο συνεργάτης θα λαμβάνει το αντίστοιχο ηλεκτρονικό παραστατικό παροχής υπηρεσιών από την εταιρεία μας.
Αφορά την Β περίπτωση: Οι προμήθειες επί των τελικών ποσών των εκάστοτε αποστολών θα κατατίθενται από την 1η έως και την 5η ημέρα του κάθε μηνός στους τραπεζικούς λογαριασμούς του συνεργάτη, αφού πρώτα σταλεί στον συνεργάτη αναλυτική λίστα με τις μηνιαίες αποστολές του. Έπειτα από την καταβολή του ποσού της προμήθειας, ο συνεργάτης θα λαμβάνει το αντίστοιχο ηλεκτρονικό παραστατικό παροχής υπηρεσιών από την εταιρεία μας.

Για να δηλώσετε συμμετοχή στην υπηρεσία, παρακαλούμε κατεβάστε το αρχείο πατώντας ΕΔΩ και αφού λάβετε γνώση των όρων που αναγράφονται στη συγκεκριμένη σελίδα, οφείλετε να μας το αποστείλετε υπογεγραμμένο στο [email protected].


ΧΡΕΩΣΕΙΣ ΠΡΟΜΗΘΕΙΩΝ ΑΝΑ ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ ΔΕΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΑΝΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΠΡΟΜΗΘΕΙΑΣ

ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΧΡΕΩΣΗΣΠΡΟΜΗΘΕΙΑ ΑΝΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ ΔΕΜΑΤΟΣ(ΜΧΠΧΥ) [cm]ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΜΕΣΩ
Α1(Α) – 5% (Με voucher συνεργάτη)0.50 X 0.50 X 0.30 cmΣυνεργαζόμενη ταχυμεταφορική/courier πελάτη
Α2(Α) – 6% (Με voucher συνεργάτη)0.80 X 0.80 X 0.50 cmΣυνεργαζόμενη ταχυμεταφορική/courier πελάτη
Α3(Α) – 7% (Με voucher συνεργάτη)1.00 X 1.00 X 0.80 cmΣυνεργαζόμενη ταχυμεταφορική/courier πελάτη
Α4(Α) – 10% (Με voucher συνεργάτη)Για δέματα μεγαλύτερα από
1.00 X 1.00 X 0.80 cm
ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΗ
(κατόπιν εντολής συνεργάτη)
Β1(Β) – 10% (Με voucher Tradesor)0.50 X 0.50 X 0.30 cmSpeedex
Β2(Β) – 12% (Με voucher Tradesor)0.80 X 0.80 X 0.50 cmSpeedex
Β3(Β) – 14% (Με voucher Tradesor)1.00 X 1.00 X 0.80 cmSpeedex
Β4(Β) – 10% (Με voucher Tradesor)

+7 ευρώ μεταφορικά έξοδα για αποστολές χερσαίων ελληνικών προορισμών

ή

+19 ευρώ για αποστολές σε ελληνικό νησί

(τις παραπάνω χρεώσεις τις επωμίζεται ο συνεργάτης)
Για δέματα μεγαλύτερα από
1.00 X 1.00 X 0.80 cm
ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΗ
0

Καλάθι

0

Το καλάθι μου (0)

Κανένα προϊόν στο καλάθι σας.