Μοναστηρίου 184, Θεσσαλονίκη

Δωρεάν μεταφορικά για αγορές άνω των 500€

Free shipping for purchases over €500

Drop Shipping

(Τελευταία ενημέρωση όρων: 3 Απριλίου 2025 – 14:15 μ.μ)

 

Εφεξής “συνεργάτης” αναφέρεται ο χρήστης της υπηρεσίας Drop Shipping.
“Πελάτης” αναφέρεται ο τελικός καταναλωτής που διενεργεί ηλεκτρονικές παραγγελίες στην ιστοσελίδα του συνεργάτη, όπως αυτές προωθούνται προς διεκπεραίωση και αποστολή από την εταιρεία μας.

Όροι συμμετοχής στην υπηρεσία:

Ο συνεργάτης οφείλει να διαθέτει επαγγελματικό ΑΦΜ, να ανήκει στο πελατολόγιο της εταιρείας μας και να διαθέτει τους κωδικούς πρόσβασης στην ιστοσελίδας μας.

Ο συνεργάτης οφείλει να διαθέτει ενεργή συνεργασία και συμφωνία με τουλάχιστον μια εκ’των ταχυμεταφορικών:

ACS, Speedex, ΕΛΤΑ Courier, Γενική Ταχυδρομική, Easy Mail, Courier Center, Ταχυδέμα και Last Mile (Skroutz).

Το συνολικό πλήθος αποστολών της ημερησίας εξυπηρέτησης ανά συνεργάτη είναι:

100 αποστολές ανά εργάσιμη ημέρα.

 

ΠΡΟΣΟΧΗ:

Ως έδρα της επιχείρησης μας δηλώνεται η διεύθυνση Μοναστηρίου 184, Θεσσαλονίκη, Τ.Κ 54628, όπου βρίσκονται τα κεντρικά γραφεία διαχείρισης της υπηρεσίας.

Το ωράριο λειτουργίας είναι 09:00-17:00, εκτός Σ/Κ.

Οι εντολές παραλαβής από την έδρα μας, θα πρέπει να δίνονται για καθημερινές ημέρες και ώρες παραλαβής 16:00-17:00.

 

Όροι χρήσης της υπηρεσίας:

1) Οι μεταφορικές-ταχυμεταφορικές εταιρείες θα παραλαμβάνουν τα δέματα από την έδρα της Tradesor O.E κατόπιν εντολής του συνεργάτη τις καθημερινές εργάσιμες ημέρες και κατά το διάστημα 16:00-17:00, εκτός Σαββάτου. Η έκδοση των συνοδευτικών voucher και η χρέωση των μεταφορικών εξόδων θα επιβαρύνουν τον συνεργάτη. Η εντολή παραλαβής από την έδρα της εταιρείας μας, θα δίνεται στις ταχυμεταφορικές εταιρείες έπειτα από αίτημα του συνεργάτη και όχι της εταιρείας μας.

2) Τα απαραίτητα παραστατικά όπως αποδείξεις λιανικής και τιμολόγια προς τους πελάτες, θα αποστέλλονται αποκλειστικά και μόνο ηλεκτρονικά από τον συνεργάτη.

Η εταιρεία Tradesor O.E δεν φέρει καμία ευθύνη σε περίπτωση που ο πελάτης λάβει σπασμένο ή κατεστραμμένο προϊόν με υπευθυνότητα της μεταφορικής-ταχυμεταφορικής εταιρείας. Σε αυτή την περίπτωση η εταιρεία μας δεσμεύεται ότι θα δηλώσει το συμβάν αλλά η εκάστοτε διαδικασία αποζημίωσης, και αν αυτή απαιτείται, θα αφορά αποκλειστικά τον συνεργάτη και την μεταφορική εταιρεία.

Η εταιρεία Tradesor O.E δεν φέρει καμία ευθύνη σε περίπτωση που ο πελάτης δεν λάβει την παραγγελία του σε εύλογο χρονικό διάστημα με υπευθυνότητα της μεταφορικής-ταχυμεταφορικής εταιρείας. Οι συνεργαζόμενες μεταφορικές αναγράφονται στο section “Αποστολές” στο www.tradesor.gr

Η εταιρεία Tradesor O.E οφείλει να συσκευάσει με ασφάλεια και με όλες τις πρότυπες συνθήκες αποστολής και προετοιμασίας δέματος, όλες τις αποστολές του συνεργάτη που προορίζονται για τον πελάτη. Τα κόστη των υλικών συσκευασίας και του απασχολούμενου προσωπικού συμπεριλαμβάνονται στην ημερήσια προμήθεια που λαμβάνει η εταιρεία μας από τον συνεργάτη.

Η εταιρεία Tradesor O.E λαμβάνει τις εξής πάγιες προμήθειες ανά ημέρα εξυπηρέτησης:

ΠΛΗΘΟΣ ΔΕΜΑΤΩΝ ΗΜΕΡΗΣΙΑ ΠΡΟΜΗΘΕΙΑ
ΚΑΙ ΛΟΙΠΕΣ ΧΡΕΩΣΕΙΣ
Από 1 έως 10 δέματα ημερησίως 4 ευρώ για κάθε ημέρα χρήσης της υπηρεσίας
Από 11 έως 20 δέματα ημερησίως 8 ευρώ για κάθε ημέρα χρήσης της υπηρεσίας
Από 21 έως 30 δέματα ημερησίως 12 ευρώ για κάθε ημέρα χρήσης της υπηρεσίας
Από 31 έως 50 δέματα ημερησίως 25 ευρώ για κάθε ημέρα χρήσης της υπηρεσίας
Από 51 έως 100 δέματα ημερησίως 50 ευρώ για κάθε ημέρα χρήσης της υπηρεσίας
Για κάθε αποστολή μέσω μεταφορικής εταιρείας εντός Ελλάδος:
(Για ογκώδη δέματα > από 0.80Χ0.60 εκατοστά)
Αφορά αποκλειστικά αποστολές που έχουν προεξοφληθεί από τον πελάτη του συνεργάτη.
Οι αποστολές μέσω μεταφορικής και με χρέωση αντικαταβολής δεν εξυπηρετούνται
Τα μεταφορικά κόστη επιβαρύνουν τον συνεργάτη
(7 ευρώ για χερσαία μέρη)
(15 ευρώ για ελληνικά νησιά)
(40 ευρώ για εξωτερικό)
+ 7 ευρώ για κάθε αποστολή

 

ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΩΝ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΕΔΡΑ ΤΟΥ ΠΕΛΑΤΗ

Οι επιστροφές ελαττωματικών και λανθασμένων προϊόντων των πελατών και μέσω ταχυμεταφορικής που πραγματοποιούνται στην έδρα του συνεργάτη θα πρέπει να επιστρέφονται στην εταιρεία μας εντός 14 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής από τον συνεργάτη. Ο συνεργάτης οφείλει να εκδώσει δελτίο αποστολής που θα αναγράφει τα προς επιστροφή προϊόντα (Τίτλος και εξαψήφιος κωδικός προϊόντος) και να τα αποστείλει στην εταιρεία μας μέσω συνεργαζόμενης με εμάς μεταφορικής εταιρείας με χρέωση παραλήπτη.

Σε περιπτώσεις όπου ο συνεργάτης κρίνει πως απαιτείται η αλλαγή των προϊόντων των πελατών του (για ελαττωματικά είδη) μέσω παράδοσης-παραλαβής (χέρι με χέρι), οφείλει να παραγγείλει ξανά το προϊόν μέσω της ιστοσελίδας μας, να το εξοφλήσει και έπειτα να εκδώσει το αντίστοιχο voucher που θα μας κοινοποιηθεί προκειμένου να προβούμε στην προετοιμασία και την αποστολή του προϊόντος στον πελάτη. Στην περίπτωση αυτή, δεν χρεώνεται η προμήθεια της υπηρεσίας στον συνεργάτη.

 

ΕΤΕΡΟΧΡΟΝΙΣΜΕΝΕΣ ΠΡΟΣΘΗΚΕΣ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΩΝ

(Έπειτα της καταχώρησης της παραγγελίας έως τις 10:00 π.μ)

Απαγορεύεται ρητά η προσθήκη ειδών ή τροποποίηση υφιστάμενης παραγγελίας, εφόσον αυτή έχει καταχωρηθεί στο σύστημα με την ένδειξη “Αποστολή μέσω Drop Shipping”. Η πολιτική αυτή εφαρμόζεται για την αποφυγή: Αστοχιών στις διαδικασίες προετοιμασίας των παραγγελιών, λογιστικών λαθών στους υπολογισμούς των προμηθειών που βασίζονται στο πλήθος των παραγγελιών, μείωσης της ποιότητας της παρεχόμενης υπηρεσίας τριγωνικής πώλησης.

Η αυστηρή τήρηση αυτής της πολιτικής εξασφαλίζει την υψηλή ποιότητα της υπηρεσίας Drop Shipping, παρέχοντας ακρίβεια, ταχύτητα και αξιοπιστία τόσο για τους συνεργάτες μας όσο και για τους τελικούς πελάτες.

 

ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΩΝ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΕΔΡΑ ΜΑΣ

Για επιστροφές δεμάτων από πελάτες προς στην έδρα μας: Η εταιρεία μας θα λαμβάνει προμήθεια 0.50 ευρώ συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ, για κάθε μια (1) επιστροφή δέματος. Στο τέλος κάθε μήνα, θα αποστέλλουμε στους συνεργάτες μας αναλυτική λίστα με τις επιστροφές που έχουμε παραλάβει, καθώς και το συνολικό κόστος που αφορά τις επιστροφές. Η λίστα αυτή θα περιλαμβάνει όλες τις σχετικές πληροφορίες για την ορθή τιμολόγηση και διαχείριση των επιστροφών. Τα επιπλέον κόστη των επιστροφών θα συμπεριλαμβάνονται στο τιμολόγιο παροχής υπηρεσιών μαζί με το κόστος προμηθειών από την χρήση της υπηρεσίας.

 

ΕΤΑΙΡΙΚΕΣ ΔΕΣΜΕΥΣΕΙΣ ΚΑΙ ΧΡΟΝΙΚΕΣ ΠΡΟΘΕΣΜΙΕΣ

Η εταιρεία Tradesor O.E δεσμεύεται ότι θα αποστέλλει αυθημερόν όλες τις παραγγελίες του συνεργάτη προς τους πελάτες του, εφόσον ο συνεργάτης τηρήσει ρητά όλες τις παρακάτω προϋποθέσεις:

1) Η παραγγελία χονδρικής των προϊόντων που θα αποσταλούν μετέπειτα μέσω Drop Shipping, θα πρέπει οπωσδήποτε να έχει προεξοφληθεί μέσω τραπεζικής κατάθεσης ή μέσω μετρητών στο φυσικό κατάστημα της εταιρείας μας, προκειμένου να είναι δυνατή η χρήση της υπηρεσίας.

2) Ο συνεργάτης οφείλει να αποστείλει όλα τα συνοδευτικά voucher μέσω e-mail (tradesor.export@gmail.com) σε καθημερινές εργάσιμες ημέρες εκτός Σαββάτου και αυστηρά έως τις 10:00 π.μ. Η παραγγελία με ένδειξη Drop Shipping καταχωρείται από την εταιρεία μας και στο e-mail στο οποίο έχει δημιουργήσει λογαριασμό ο συνεργάτης, αποστέλλεται αυτόματα ένα αντίγραφο παραγγελίας που αναγράφει το σύνολο της παραγγελίας. Οι παραγγελίες του συνεργάτη που θα καταχωρούνται μετά τις 10:00 π.μ θα αποστέλλονται την επόμενη ημέρα εφόσον αυτή είναι εργάσιμη. Στο e-mail με τα voucher θα πρέπει να αναγράφονται τα στοιχεία του παραλήπτη (ονοματεπώνυμο) και το τι περιλαμβάνει η παραγγελία του (κωδικός προϊόντος και τίτλος προϊόντος).

3) Ο συνεργάτης οφείλει να αποστείλει ηλεκτρονικά όλα τα απαραίτητα παραστατικά στον πελάτη χωρίς την διαμεσολάβηση της εταιρείας Tradesor O.E η οποία δεν φέρει καμία ευθύνη σε περίπτωση που ο πελάτης δεν λάβει το αντίστοιχο παραστατικό απόδειξης της αγοράς που έχει πραγματοποιήσει στην ηλεκτρονική σελίδα του συνεργάτη. Επίσης η εταιρεία Tradesor O.E δεν αποθηκεύει κανένα προσωπικό στοιχείο που αναγράφεται στα voucher που μας κοινοποιούνται από τον συνεργάτη.

4) Η εταιρεία μας παρέχει στον συνεργάτη την δυνατότητα ελέγχου των αποστολών μέσω ενός ψηφιακού αρχείου σε κοινή χρήση το οποίο δίνει την δυνατότητα ελέγχου των καθημερινών αποστολών και των χρεώσεων των προμηθειών της υπηρεσίας.

5) Σε περίπτωση αποστολής λάθος προϊόντος με υπαιτιότητα της εταιρείας μας, η εταιρεία μας δεσμεύεται να προβεί σε δωρεάν αλλαγή και αντικατάσταση του προϊόντος χωρίς καμία επιβάρυνση του συνεργάτη.

 

ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΛΗΡΩΜΩΝ ΚΑΙ ΕΚΔΟΣΗΣ ΠΑΡΑΣΤΑΤΙΚΩΝ

Οι πάγιες μηνιαίες προμήθειες που αφορούν το σύνολο των αποστολών οφείλουν να κατατίθενται εντός του διαστήματος από την 1η έως και την 5η ημέρα κάθε μήνα στους τραπεζικούς λογαριασμούς της εταιρείας μας, οι οποίοι αναφέρονται στο section “Στοιχεία πληρωμής” του www.tradesor.gr. Πριν από την κατάθεση, η εταιρεία μας θα αποστέλλει στον συνεργάτη αναλυτική λίστα με τις μηνιαίες αποστολές του, στην οποία θα περιλαμβάνεται το οφειλόμενο ποσό που αντιστοιχεί στις προμήθειες αποστολών και επιστροφών. Μετά την καταβολή του ποσού από τον συνεργάτη, η εταιρεία μας θα εκδίδει και θα αποστέλλει το αντίστοιχο ηλεκτρονικό παραστατικό παροχής υπηρεσιών, διασφαλίζοντας την πλήρη συμμόρφωση με τις φορολογικές και εμπορικές υποχρεώσεις.

 

Για να δηλώσετε συμμετοχή στην υπηρεσία, παρακαλούμε κατεβάστε το αρχείο πατώντας ΕΔΩ και αφού λάβετε γνώση των όρων που αναγράφονται στη συγκεκριμένη σελίδα, οφείλετε να μας το αποστείλετε υπογεγραμμένο στο tradesor.export@gmail.com.

 

 

Visa Verified by Visa Mastercard MasterCard Secure Code Maestro American Express
0

Καλάθι

0

Καλάθι(0)

Κανένα προϊόν στο καλάθι σας.

Σύγκριση