Όροι Χρήσης και στοιχεία πληρωμής

Το www.tradesor.gr είναι το ηλεκτρονικό κατάστημα της εταιρίας «TRADESOR Ο.Ε» με ΑΦΜ 801212868, ΔΟΥ Α’ Θεσσαλονίκης, εταιρίας χονδρικής πώλησης που εδρεύει στην Θεσσαλονίκη και στην οδό Σαπφούς 30, Τ.Κ 54627 (εφεξής η «εταιρία»). Πριν εισέλθετε στο ηλεκτρονικό κατάστημα και περιηγηθείτε στην ιστοσελίδα μας, σας καλούμε να συμβουλευτείτε τους κάτωθι όρους και προϋποθέσεις, που εφαρμόζονται ειδικά για τη χρήση του ηλεκτρονικού καταστήματος της εταιρίας, που βρίσκεται στη διεύθυνση www.tradesor.gr.

Οι αναγραφόμενες τιμές είναι χονδρικής τιμής χωρίς Φ.Π.Α.

Από τις 8 Ιουνίου 2020, ισχύει κατώτερο όριο ηλεκτρονικής παραγγελίας 100€ με Φ.Π.Α για όλους τους εγγεγραμμένους πελάτες. Για παραγγελίες έως και 500 ευρώ, η αποστολή χρεώνεται με 5 ευρώ για χερσαία ελληνικά μέρη, 15 ευρώ για ελληνικά νησιά και 20 ευρώ για Κύπρο και εξωτερικό ανά δέμα μεγέθους έως και 1.00Χ1.00Χ1.00. Για παραγγελίες άνω των 500 ευρώ δεν υπάρχει χρέωση μεταφορικών. Όλα τα αναρτημένα προϊόντα είναι και άμεσα διαθέσιμα.

Αν χρειαστεί να προσθέσετε κάποιο προϊόν ή προϊόντα σε κάποια ήδη υπάρχουσα καταχωρημένη παραγγελία σας, παρακαλούμε να καλείτε στο 2310 517888 ή να μας στέλνετε e-mail με τα είδη που θέλετε να προστεθούν στην παραγγελία σας στο [email protected] αναφέροντας τον αριθμό της παραγγελίας που θέλετε να τροποποιηθεί.

Αν ο πελάτης επιθυμεί την αναγραφή των μεταφορικών στο τιμολόγιο της παραγγελίας, θα πρέπει να μας ενημερώσει στο [email protected] ή στο [email protected]

Βεβαιωθείτε ότι έχετε διαβάσει προσεκτικά τους κάτωθι όρους και προϋποθέσεις και συμφωνείτε με το περιεχόμενο αυτών διότι η περαιτέρω χρήση και η περιήγησή σας στην ανωτέρω ιστοσελίδα www.tradesor.gr συνεπάγεται την ρητή και ανεπιφύλακτη συγκατάθεση, συναίνεσή και συμφωνία σας με το περιεχόμενο αυτών.

Οι εξοφλήσεις των παραγγελιών των πελατών μπορούν να πραγματοποιηθούν μέσω αντικαταβολής στη μεταφορική εταιρία που θα παραδώσει την παραγγελία, με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό ή με παραλαβή από το κατάστημα μας.
Η πληρωμή με πιστωτική κάρτα ακόμα δεν υποστηρίζεται.
Εαν ο πελάτης δεν διαθέτει λογαριασμό σε μια εκ’των τραπεζών που συνεργαζόμαστε, οφείλει να αποστείλει το αποδεικτικό pdf της συναλλαγής στο [email protected] εφόσον επιθυμεί την αυθημερόν αποστολή της παραγγελίας του. Τα τιμολόγια των παραγγελιών περιέχονται μέσα στο δέμα αλλά κατόπιν αιτήματος μπορούν να σταλούν και ηλεκτρονικά.


Οι λογαριασμοί τραπέζης της εταιρίας μας είναι οι εξής:
Εθνική Τράπεζα
Αρ.Λογαριασμού: 23600579165 – TRADESOR O.E
IBAN:
GR51 0110 2360 0000 2360 0579 165

Τράπεζα ΠειραιώςΑρ.Λογαριασμού: 5229098096367 – TRADESOR O.E
IBAN:
GR61 0172 2290 0052 2909 8096 367

1. Παρεχόμενες πληροφορίες & Προϊόντα

Προϋποθέσεις έναρξης συνεργασίας
Τα αναρτημένα προϊόντα είναι διαθέσιμα μόνο για χονδρική πώληση. Ο πελάτης θα πρέπει να διαθέτει ενεργό επαγγελματικό ΑΦΜ με δραστηριότητες που επιτρέπουν τη μεταπώληση των εμπορευμάτων της εταιρίας μας. Αιτήσεις με ελλιπή ή ψευδή στοιχεία θα απορρίπτονται εντός 72 ωρών. Η εταιρία μας διατηρεί το δικαίωμα να απορρίψει οποιαδήποτε αίτηση πελάτη κατά την κρίση της.

Λήξη συνεργασίας
Η λήξη της συνεργασίας δεν ορίζεται από συμφωνητικό. Εταιρία και πελάτης μπορούν να αποφασίσουν μονομερώς τη λήξη της συνεργασίας ανά πάσα στιγμή.

Γενικά στοιχεία
H εταιρία καταβάλλει κάθε δυνατή προσπάθεια για την πληρότητα και την εγκυρότητα των πληροφοριών που παρατίθενται στην ιστοσελίδα της www.tradesor.gr, συμπεριλαμβανομένων των περιγραφών και των τιμών των προϊόντων. Κάποια προϊόντα ίσως να εμφανίζονται με κάποια ενδεικτική φωτογραφία. Τα στοιχεία αυτά καθώς και κάποια χαρακτηριστικά του κάθε προϊόντος μπορούν να αλλάξουν χωρίς καμία προειδοποίηση. Η εταιρία, δεν ευθύνεται και δεν δεσμεύεται για λάθη που οφείλονται σε λανθασμένα στοιχεία ή σε παραδρομή κατά την καταχώρηση των ηλεκτρονικών δεδομένων στο κατάστημα.

2. Περιορισμός ευθύνης

Χρόνος παράδοσης
Ο χρόνος παράδοσης των προϊόντων εξαρτάται από τον τόπο αποστολής και την μεταφορική εταιρία που αναλαμβάνει την μεταφορά. Η εταιρία μπορεί να ενημερώσει για την εκτιμώμενη ημερομηνία παράδοσης σε συνεργασία με την μεταφορική εταιρία αλλά επιφυλάσσεται ως προς το χρόνο παράδοσης των εμπορευμάτων σε περιπτώσεις ανωτέρας βίας.

3. Ασφάλεια

Η εταιρία λαμβάνει όλα τα απαραίτητα μέτρα για την ασφαλείας των Προσωπικών σας Δεδομένων καθώς και των ηλεκτρονικών σας συναλλαγών, με τις πιο σύγχρονες και προηγμένες μεθόδους, ώστε να εξασφαλίζεται η μέγιστη δυνατή ασφάλεια σας. Όλες οι πληροφορίες, οι οποίες σχετίζονται με τα προσωπικά σας στοιχεία και τις συναλλαγές σας, είναι ασφαλείς και απόρρητες.

Αναγνώριση πελάτη
Οι κωδικοί που χρησιμοποιούνται για την αναγνώρισή σας είναι δύο: το όνομα χρήστη (username) και ο κωδικός χρήστη (password), οι οποίοι κάθε φορά που τους καταχωρείτε σας παρέχουν πρόσβαση με απόλυτη ασφάλεια στα προσωπικά σας στοιχεία. Σας δίνεται η δυνατότητα να μεταβάλετε τον κωδικό χρήστη (password) όσο συχνά επιθυμείτε. Ο μόνος που έχει πρόσβαση στα στοιχεία σας είστε εσείς μέσω των ανωτέρω κωδικών και είστε αποκλειστικά υπεύθυνοι για την διατήρηση της μυστικότητας και απόκρυψης του από τρίτα πρόσωπα. Σε περίπτωση απώλειάς του ή διαρροής του θα πρέπει να προβείτε στην άμεση ειδοποίησή μας, αλλιώς το ηλεκτρονικό κατάστημα της εταιρείας δεν ευθύνεται για την χρήση του μυστικού κωδικού από μη εξουσιοδοτημένο πρόσωπο. Σας συνιστούμε, για λόγους ασφαλείας, να αλλάζετε το password σας σε τακτά χρονικά διαστήματα και να αποφεύγετε τη χρήση των ίδιων και εύκολων κωδικών.

Εναλλακτικά ο πελάτης μπορεί να ολοκληρώσει μια συναλλαγή χωρίς την δημιουργία προσωπικού λογαριασμού. Είναι απαραίτητη όμως η συμπλήρωση των στοιχείων του για την αποστολή των προϊόντων.

Η εταιρία δεν αποκαλύπτει τα στοιχεία των πελατών και των συναλλαγών τους, εκτός αν έχει έγγραφη εξουσιοδότηση από εσάς ή αυτό επιβάλλεται από δικαστική απόφαση ή απόφαση άλλης δημόσιας αρχής. Μπορείτε να ζητήσετε οποιαδήποτε στοιχεία τηρούνται για εσάς καθώς και την διόρθωση τους σε περίπτωση που μπορείτε να τεκμηριώσετε την ύπαρξη λάθους. Για τη δική σας ασφάλεια, θα πρέπει και εσείς να χειρίζεστε όλες τις πληροφορίες που παρέχονται μέσω της υπηρεσίας ως εμπιστευτικές και απόρρητες και να μην προβαίνετε σε οποιαδήποτε αποκάλυψή τους σε τρίτα πρόσωπα.

Σε κάθε περίπτωση το ηλεκτρονικό κατάστημα της εταιρείας με κανέναν τρόπο δεν αποκαλύπτει ή δημοσιοποιεί τα προσωπικά σας δεδομένα και τις πληροφορίες που μας εμπιστεύεστε. Τα προσωπικά δεδομένα τα οποία θέτετε στη διάθεσή μας με την εγγραφή σας ως μέλος χρησιμοποιούνται αποκλειστικά για την εκτέλεση των συναλλαγών σας. Όλες οι πληροφορίες κρυπτογραφούνται και φυλάσσονται με απόλυτη ασφάλεια.

4. Προστασία Προσωπικών Δεδομένων

Στο tradesor.gr λειτουργούμε συμμορφώμενοι με την εθνική και κοινοτική νομοθεσία και ιδίως με τον Κανονισμό 2016/679 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 27ης Απριλίου 2016 για την προστασία των φυσικών προσώπων έναντι της επεξεργασίας των δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα και για την ελεύθερη κυκλοφορία των δεδομένων αυτών , γι αυτό και δεν θα μπορούσαμε να μην θεσπίσουμε την ανάλογη Πολιτική Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων (εφεξής η «Πολιτική Δεδομένων» ή «ΠΠΠΔ»), προκειμένου να ενημερωθείτε για την πολιτική της Εταιρείας αναφορικά με τα προσωπικά Σας δεδομένα, τα οποία Εσείς οικειοθελώς μας γνωστοποιείτε.      

Κατά την επίσκεψή σας στην ιστοσελίδα www.tradesor.gr και προκειμένου να παραγγείλετε προϊόντα, αλλά και για να διασφαλισθεί η δυνατότητα επικοινωνίας μαζί σας, θα σας ζητηθεί να δηλώσετε προσωπικά και φορολογικά στοιχεία που σας αφορούν. Τα τυχόν προσωπικά δεδομένα που δηλώνετε οπουδήποτε στις σελίδες και τις υπηρεσίες του διαδικτυακού τόπου του www.tradesor.gr, προορίζονται αποκλειστικά και μόνο για τη διασφάλιση της λειτουργίας της αντίστοιχης υπηρεσίας και δεν επιτρέπεται να χρησιμοποιηθούν από οποιονδήποτε τρίτο, χωρίς να τηρηθούν οι διατάξεις του Ν. 2472/97 σχετικά με την προστασία από επεξεργασία δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα, όπως αυτός ισχύει κάθε φορά.

Τα τηρούμενα στοιχεία του αρχείου δύνανται να κοινοποιηθούν στις αρμόδιες δικαστικές, αστυνομικές και άλλες διοικητικές αρχές κατόπιν νομίμου αιτήματός τους και σύμφωνα με τις κάθε φορά ισχύουσες νομοθετικές διατάξεις. Ο Πελάτης έχει, μέσα στα πλαίσια της νομοθεσίας περί απορρήτου των τηλεπικοινωνιών, τα δικαιώματα ενημέρωσης και αντίρρησης που προβλέπουν τα άρθρα 11 έως 13 του ν. 2472/1997.

Αν δεν έχετε ακόμη ενηλικιωθεί πριν αποφασίσετε αν αποδέχεστε ή όχι τους παρόντες όρους και προϋποθέσεις θα πρέπει να τους μελετήσετε με το γονέα ή τον κηδεμόνα σας και να τους κατανοήσετε πλήρως, τόσο εσείς όσο και ο γονέας ή ο κηδεμόνας σας. Η αποδοχή των όρων και προϋποθέσεων από τον γονέα ή κηδεμόνα θα εκλαμβάνεται ότι αυτοί συναινούν με αυτούς για λογαριασμό σας. Συνιστάται στους γονείς ή τους κηδεμόνες να επιβλέπουν τα παιδιά τους κατά τη χρήση του Internet και κινητών ή άλλων συσκευών. Αν προσκαλέσετε τα παιδιά σας να χρησιμοποιήσουν την υπηρεσία, παρέχετε εκ μέρους τους τη συγκατάθεσή σας στους παρόντες όρους και προϋποθέσεις.

5. Αγορά Προϊόντων

Στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα μπορείτε να βρείτε όλα τα προϊόντα της εταιρίας. Η σελίδα συνεχώς εμπλουτίζεται με καινούρια προϊόντα. Για να διευκολύνουμε την αναζήτηση σας, έχουμε χωρίσει τα προϊόντα μας σε κατηγορίες και υποκατηγορίες. Στην περίπτωση που ψάχνετε για κάτι συγκεκριμένο, χρησιμοποιήστε την «αναζήτηση», που θα σας οδηγήσει κατ’ ευθείαν στη συγκεκριμένη επιλογή σας. Αν δεν βρίσκεται κάποιο προϊόν στην σελίδα μας μπορείτε να μας ρωτήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας. Εκεί θα βρείτε και τα τηλέφωνα εξυπηρέτησης πελατών, καθώς και τα ωράρια εργασίας.

6. Ακύρωση Παραγγελίας

Ακύρωση της παραγγελίας δύναται να γίνει αν δεν έχει αποσταλεί ακόμα. Μπορείτε να επικοινωνήσετε με το κατάστημα μας μέσω e-mail: [email protected][email protected] και στο 2310 517888 – 6982771872 για την ακύρωση της παραγγελίας σας.

Προσοχή! Σε περίπτωση πληρωμής με τραπεζική κατάθεση, δεν επιστρέφονται μετρητά αλλά η επιστροφή γίνεται μέσω της τραπεζικής μεταφοράς του ποσού σε λογαριασμό που θα μας κοινοποιήσετε μέσω e-mail: [email protected] και [email protected]

7. Τρόποι Πληρωμής

α) Με αντικαταβολή, πληρώνοντας το αντίτιμο της παραγγελίας σας στην μεταφορική εταιρία που θα παραδώσει την παραγγελία σας.
β) Με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό της εταιρείας
Προεξοφλήστε την παραγγελία σας στους παρακάτω λογαριασμούς

Εθνική ΤράπεζαΑρ.Λογαριασμού: 23600579165 – TRADESOR O.E
IBAN: GR51 0110 2360 0000 2360 0579 165

Τράπεζα ΠειραιώςΑρ.Λογαριασμού: 5229098096367 – TRADESOR O.E
IBAN:
GR61 0172 2290 0052 2909 8096 367

Παρακαλούμε κατά την κατάθεση, συμπληρώστε τον αριθμό παραγγελίας και το ονοματεπώνυμό σας. Με την λήψη ενημέρωσης στο σύστημα πληρωμών μας για την εξόφληση, επιβεβαιώνουμε την παραγγελία σας και ξεκινά η διαδικασία αποστολής της. Παρακαλούμε κρατήστε το αποδεικτικό κατάθεσής σας.

8. Παραγγελία / Παράδοση Προϊόντων / Έξοδα Αποστολής / Εγγύηση / Πολιτική επιστροφών

Με το που ολοκληρώνεται η παραγγελία σας, σας εμφανίζεται το ακόλουθο μήνυμα (παράδειγμα):

«Σας ευχαριστούμε που μας προτιμήσατε για τις αγορές σας.
H παραγγελία σας με κωδικό XXXXXX καταχωρήθηκε επιτυχώς.
Θα λάβετε σύντομα επιβεβαίωση στο email που δηλώσατε.»

Έξοδα Αποστολής:
Οι αναγραφόμενες τιμές είναι χονδρικής τιμής χωρίς Φ.Π.Α. Για παραγγελίες έως και 500 ευρώ, η αποστολή χρεώνεται με 5 ευρώ για χερσαία ελληνικά μέρη, 15 ευρώ για ελληνικά νησιά και 20 ευρώ για Κύπρο και εξωτερικό ανά δέμα μεγέθους έως και 1.00Χ1.00Χ1.00. Για παραγγελίες άνω των 500 ευρώ δεν υπάρχει χρέωση μεταφορικών. Όλα τα αναρτημένα προιόντα είναι και άμεσα διαθέσιμα.

Ημερομηνίες και ώρες παράδοσης:
Ο μέσος χρόνος παράδοσης είναι 1-3 εργάσιμες ημέρες για τα άμεσα διαθέσιμα προϊόντα.
Σε περίπτωση που η παραγγελία σας περιλαμβάνει προϊόντα τα οποία αναμένονται, η παραγγελία σας θα παραδοθεί όταν παραλάβουμε τα είδη που αναμένονται. Θα επικοινωνήσουμε μαζί σας για να σας ενημερώσουμε για τους χρόνους παραλαβής από τους προμηθευτές μας και παράδοσης στην οικία σας.
Για τις μεταφορές μέσω πρακτορείου ισχύουν οι ώρες παράδοσης της εκάστοτε Μεταφορικής Εταιρείας.

Εγγυήσεις προϊόντων

Εξωτερικά – αισθητικά ελαττώματα
Ο πελάτης υποχρεούται μετά την παραλαβή, να αποσυσκευάσει και να ελέγξει τα προϊόντα για να επιβεβαιώσει την ανυπαρξία εξωτερικών αισθητικών ελαττωμάτων, και στην περίπτωση που υπάρχουν, δικαιούται να τα επιστρέψει στην εταιρεία μας σε προθεσμία δεκαπέντε (15) ημερολογιακών ημερών από την παραλαβή της παραγγελίας. Η εταιρεία μας υποχρεούται σε σύντομο χρόνο να προβεί σε αντικατάσταση του είδους αυτού με άλλο, χωρίς το εξωτερικό ελάττωμα. Εάν τα προϊόντα αυτά δεν είναι πλέον διαθέσιμα, θα σας αποσταλεί πιστωτικό τιμολόγιο για συμψηφισμό με επόμενη παραγγελία σας.

Πολιτική επιστροφών ελαττωματικών προϊόντων και ελλιπείς παραγγελίες
Επιστροφές γίνονται δεκτές από όλους τους εγγεγραμμένους πελάτες. Κατόπιν της παραλαβής του δέματος επιστροφής του πελάτη, το οποίο θα πρέπει οπωσδήποτε να περιέχει δελτίο αποστολής, αποστέλλουμε πιστωτικό τιμολόγιο για συμψηφισμό του ποσού με επόμενη παραγγελία. Οι μηνιαίες επιστροφές γίνονται με χρέωση μεταφορικών της εταιρείας μας εφόσον δεν υπερβαίνουν το 8% του μηνιαίου τζίρου που πραγματοποιεί ο πελάτης στην εταιρεία μας. Αναλυτική μηνιαία καρτέλα κινήσεων μπορεί να σταλεί κατόπιν αιτήματος στο [email protected].

Π.Χ Ο πελάτης Χ πραγματοποιεί μηνιαίο τζίρο 1000 ευρώ στην εταιρεία μας. Το σύνολο των μεταφορικών εξόδων των επιστρεφόμενων δεμάτων που δικαιούται να μην χρεωθεί είναι έως 80 ευρώ με Φ.Π.Α και αφορά 30 ημερολογιακές ημέρες. Μετά το πέρας της άνω χρέωσης μεταφορικών στην εταιρεία μας, τα έξοδα επιστροφής επιβαρύνουν τον πελάτη και αφορά όλες τις απομακρυσμένες μεθόδους επιστροφής δεμάτων.

Το δέμα επιστροφής, εκτός από το δελτίο αποστολής, θα πρέπει να σε άρτια κατάσταση και όλα τα επιστρεφόμενα προϊόντα να είναι στο κουτί τους. Σε περίπτωση απουσίας παρελκόμενων από τα κουτιά των προϊόντων ή σε περίπτωση κατεστραμμένης συσκευασίας, το προϊόν δεν πιστώνεται στο πιστωτικό τιμολόγιο και αποστέλλεται ξανά στον πελάτη.

Δεν υπάρχει κανένας περιορισμός για επιστροφές προϊόντων που γίνονται στο κατάστημα της εταιρείας μας, χωρίς την διαμεσολάβηση μεταφορικής εταιρείας ή εταιρείας κούριερ.


Οι αποστολές των επιστρεφόμενων δεμάτων θα πρέπει να γίνονται αποκλειστικά με κάποια από τις μεταφορικές εταιρίες που συνεργαζόμαστε (https://www.tradesor.gr/apostoli/). Σε περίπτωση που το δέμα του πελάτη επιστραφεί προς εμάς με ταχυμεταφορική κούριερ και έχει ένδειξη χρέωση παραλήπτη, το δέμα δεν θα γίνεται αποδεκτό και θα αποστέλλεται πίσω στον αποστολέα. Εφόσον τα έξοδα αποστολής επιβαρύνουν τον πελάτη, το πλήθος των δεμάτων επιστροφής είναι δίχως περιορισμό.

Ελλιπείς παραγγελίες
Σε περίπτωση που εκ’παραδρομής δεν παραλάβετε κάποιο από τα προϊόντα που τιμολογήθηκαν, μας ενημερώνετε επίσης εντός 15 ημερών από την ημερομηνία έκδοσης του τιμολογίου – δελτίου αποστολής και κατόπιν ελέγχου από την εταιρεία μας, σας αποστέλλονται τα ελλιπή προϊόντα χωρίς χρέωση μεταφορικών. Εάν τα προϊόντα αυτά δεν είναι πλέον διαθέσιμα, θα σας αποσταλεί πιστωτικό τιμολόγιο για συμψηφισμό με επόμενη παραγγελία σας.

Προϊόντα εκτός εγγύησης
Για τα γυάλινα προϊόντα όπως λάμπες αυτοκινήτου, οικιακές λάμπες, φακοί, ηλιακά σετ φωτισμού, φωτορυθμικά, και πινακίδες LED και εφόσον τηρηθούν οι πρότυπες και ασφαλείς συνθήκες συσκευασίας του προϊόντος, χωρίς την ύπαρξη εξωτερικών – αισθητικών ελαττωμάτων, αλλά παρ’όλα αυτά το προϊόν φτάσει ελαττωματικό-σπασμένο στον πελάτη και δεν μπορεί να διαπιστωθεί ότι το προϊόν υπέστη ζημία κατά την συσκευασία του από την εταιρεία μας. Το προϊόν τίθεται άμεσα εκτός εγγύησης και συνίσταται η επικοινωνία του πελάτη με την μεταφορική εταιρεία για την δήλωση του συμβάντος. Εφόσον διαπιστωθεί υπαιτιότητα της εταιρείας μας σε κάποια από τις διαδικασίες προετοιμασίας και αποστολής της παραγγελίας, τότε όλα τα ανωτέρω προϊόντα είναι εντός εγγύησης και αντικαθίστανται άμεσα εφόσον κριθούν ελαττωματικά. Προϊόντα που έχουν ανοιχτεί και έχουν έρθει σε επαφή με υγρό, χώμα ή ανθρώπινο δέρμα, δεν μπορούν να αντικατασταθούν για λόγους υγιεινής.

Η εγγύηση παύει επίσης να ισχύει στις παρακάτω περιπτώσεις:
Όταν το προϊόν υποστεί επέμβαση από μη εξουσιοδοτημένο από την εταιρεία μας άτομο.

Όταν η βλάβη προέρχεται από ατύχημα, κακή συνδεσμολογία, πτώση, έκθεση σε ακραία επίπεδα θερμοκρασίας, υγρασίας, κραδασμού ή ρίψης υγρών.

Όταν το προϊόν υποβάλλεται σε φυσική ή ηλεκτρική καταπόνηση πέρα από τις προδιαγραφές του κατασκευαστή.

Όταν ο αριθμός κατασκευής ή τα διακριτικά σήματα της συσκευής έχουν αλλοιωθεί, αφαιρεθεί ή καταστραφεί.

Όταν το προϊόν χρησιμοποιείται σε περιβάλλον ή για χρήση που δεν προβλέπεται από το κατασκευαστή.

Όταν η βλάβη προέρχεται από λανθασμένη εγκατάσταση.

Προβλήματα που προέρχονται από το λειτουργικό σύστημα των ηλεκτρονικών υπολογιστών, δεν καλύπτονται από την παρούσα εγγύηση.

Η εταιρεία μας δεν υποστηρίζει και δεν καλύπτει με εγγύηση, προϊόντα στα οποία έχουν εγκατασταθεί ή χρησιμοποιηθεί μη νόμιμα αντίγραφα προγραμμάτων.

Επισκευή προϊόντων
Το τεχνικό τμήμα της εταιρείας μας είναι σε θέση να επισκευάσει όλα τα είδη που έχουν κριθεί ελαττωματικά. Σε περίπτωση αδυναμίας επισκευής του ελαττωματικού προϊόντος, η εταιρεία μας αντικαθιστά το ελαττωματικό προϊόν με άλλο ίδιο ή αντίστοιχων τεχνικών προδιαγραφών. Κατά την προσκόμιση του ελαττωματικού προϊόντος στην εταιρεία μας, οφείλετε να συμπληρώσετε μια φόρμα στην οποία θα αναγράψετε τα στοιχεία σας καθώς και μια σύντομη περιγραφή του προβλήματος που αντιμετωπίζει το προϊόν το οποίο φέρατε για έλεγχο. Αφού πραγματοποιηθεί ο έλεγχος, συντάσσεται δελτίο τεχνικού ελέγχου στο οποίο αναγράφονται τα τεχνικά ευρήματα του service.

9. Αρχείο XML

Οι εγγεγραμμένοι πελάτες έχουν την δυνατότητα να αποκτήσουν το αρχείο με τον κατάλογο των προϊόντων μας προκειμένου να το εισάγουν στο δικό τους website. Για αιτήματα αποστολής του XML παρακαλούμε αποστείλετε σχετικό αίτημα στο [email protected]

ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ: Την διαδικασία εισαγωγής του XML θα πρέπει να την πραγματοποιήσει ο τεχνικός-διαχειριστής της ιστοσελίδας σας καθώς η εισαγωγή απαιτεί ένα επίπεδο εξειδίκευσης.

Σε περίπτωση που αντιμετωπίζετε προβλήματα στην εισαγωγή του, θα πρέπει να μας στείλετε e-mail στο [email protected] αναφέροντας μας το είδος του προβλήματος. Το e-mail σας θα προωθηθεί στο Support Team μας και εντός 1-2 εργάσιμων θα σας ενημερώσουμε για το τρόπο επίλυσης των σφαλμάτων. Σας παρακαλούμε, σε περιπτώσεις προβλημάτων, μην καλείτε στα τηλέφωνα της επιχείρησης διότι τα όποια προβλήματα θα επιλυθούν μόνο μέσω e-mail οδηγιών.

Όροι χρήσης του XML και πολιτική ανταγωνισμού.

Ο κατάλογος του XML αρχείου μας είναι ένα open source αρχείο, διαθέσιμο για όλους τους πελάτες που έχουν λάβει έγκριση χρήσης του τιμοκαταλόγου μας και έχουν την δυνατότητα δημιουργίας παραγγελιών μέσω της ιστοσελίδας μας. Η χρήση του προορίζεται για τον εμπλουτισμό της ιστοσελίδας του πελάτη μέσω της προβολής των προϊόντων μας και στην χρήση του καταλόγου μας στις πλατφόρμες σύγκρισης και αγοράς προϊόντων όπως ο skroutz.gr, bestprice.gr κτλ.

Κανόνες χρήσης του xml, πολιτική ανταγωνισμού και Π.Τ.Λ

Η εταιρεία μας διατηρεί το δικαίωμα να διακόψει την συνεργασία με έναν εγγεγραμμένο πελάτη αν δεν τηρεί τους παρακάτω όρους:

1. Μη-έγκυρη τιμολογιακή πολιτική: Οι αναρτημένες τιμές στην ιστοσελίδα μας είναι τιμές χονδρικής πώλησης χωρίς τον υπολογισμό του Φ.Π.Α, ο πελάτης που διαθέτει τον κατάλογο μας και εκτελεί λιανικές πωλήσεις, απαγορεύεται ρητά να χρησιμοποιεί ίδιες τιμές με αυτές τις ιστοσελίδας μας. Στην περίπτωση αυτή γίνεται σύσταση αλλαγής των τιμών προς τον πελάτη και αν δεν υπάρξει άμεση συμμόρφωση, η συνεργασία διακόπτεται οριστικά.

2. Κατάχρηση δεσπόζουσας θέσης: Εάν ο πελάτης μας έχει μεγάλο μερίδιο της αγοράς, τότε θεωρείται ότι κατέχει δεσπόζουσα θέση και θα πρέπει να συμμορφώνεται με τα παρακάτω:

  • να μην επιβάλλει αδικαιολόγητα χαμηλές τιμές που ενδέχεται να εκτοπίσουν άλλους πελάτες μας από την αγορά.
  • να μην επιβάλλει όρους συναλλαγών που δεν συμμορφώνονται με τους κανόνες ανταγωνισμού που έχει θεσπίσει η Ε.Ε.
    (https://europa.eu/youreurope/business/selling-in-eu/index_el.htm)

3. Αντιγραφή στρατηγικού τρόπου λειτουργίας: Εάν υποπέσει στην αντίληψη μας ή μας κοινοποιηθεί, ότι κάποιος εγγεγραμμένος πελάτης μας έχει προβεί σε αντιγραφή και κατάχρηση των στρατηγικών τρόπων λειτουργίας της επιχείρησης έτερου πελάτη μας, το οποίο είναι ενάντια στο πνεύμα του ανταγωνισμού που πρέπει να διέπει όλες τις επιχειρήσεις που εκτελούν πωλήσεις. Η συνεργασία μας με τον πελάτη που έχει προβεί σε αντιγραφή και κατάχρηση του τρόπου λειτουργίας έτερης επιχείρησης διακόπτεται άμεσα και χωρίς προειδοποίηση καθώς αντίστοιχες κινήσεις δεν προέρχονται από λάθος. Τέτοιες κινήσεις είναι ενάντια στην ηθική εμπορική ταυτότητα που διέπει την επιχείρηση μας.
Επίσης αν κάποιος εγγεγραμμένος πελάτης προβεί σε δημιουργία ταυτόσημων διαφημιστικών καμπανιών στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, κλοπή πνευματικής ιδιοκτησίας όπως λογότυπα και δημιουργία παράγωγου έργου, αλλά και την αναπαραγωγή αυτού σε ιστοσελίδα ή σε μέσα κοινωνικής δικτύωσης βασιζόμενος σε έργα άλλου πελάτη μας. Η συνεργασία μας με τον πελάτη που έχει προβεί στα παραπάνω διακόπτεται οριστικά και χωρίς προειδοποίηση.

4. Προτεινόμενη τιμή λιανικής (ΠΤΛ): Από την 01/01/2021 όλα τα είδη που υπάρχουν στον κατάλογο του xml μας, συνοδεύονται από μια προτεινόμενη τιμή λιανικής. Στο xml, το αντίστοιχο πεδίο ονομάζεται <SuggestedRetailPrice/>, όλοι οι πελάτες που διαθέτουν το xml μας, συστήνεται να προσαρμόσουν τις τιμές λιανικής των καταστημάτων τους ακριβώς ή με ελάχιστες αποκλίσεις, όπως αυτές αναφέρονται στο xml.

Περισσότερα στοιχεία για την προτεινόμενη τιμή λιανικής (Π.Τ.Λ) 

Με αίσθημα υπευθυνότητας απέναντι προς εσάς, αλλά και απέναντι στις άρτιες εμπορικές συναλλαγές που πρέπει να διέπουν όλες τις επιχειρήσεις που εκτελούν πωλήσεις. Αποφασίσαμε έπειτα από πολύμηνο σχεδιασμό, να εισάγουμε στο xml μας το πεδίο <SuggestedRetailPrice/>.

Πρόκειται για ένα πεδίο που αφορά την προτεινόμενη τιμή λιανικής των προϊόντων μας. Αυτό γίνεται για την διασφάλιση της ποιότητας των εμπορικών συναλλαγών και των προϋποθέσεων που πρέπει να τηρεί ο πελάτης απέναντι στην εταιρεία μας, αλλά και στην προστασία μας από φαινόμενα συνεχόμενης υποτίμησης των προϊόντων μας στις πλατφόρμες σύγκρισης προϊόντων.

Πρακτικά τι σημαίνει αυτό:
Όλοι οι πελάτες μας που διαθέτουν το xml, θα πρέπει να αλλάξουν την τιμολογιακή τους πολιτική στα προϊόντα που εμπορεύονται από την εταιρεία μας. Το εύρος της διαφοράς των τιμών λιανικής των πελατών μας σε σχέση με την τιμή που θα προτείνουμε, θα είναι έως -15%. Αυτό σημαίνει πως από την τιμή λιανικής που θα προτείνουμε, το περιθώριο όπου θα μπορείτε να κυμαίνεστε όσο αναφορά τον ανταγωνισμό μέσω προσφοράς/έκπτωσης των εκάστοτε προϊόντων, είναι έως -15%. Όλα τα παραπάνω δεν αποτελούν απαίτηση, αποτελούν μια πρόταση προς τους πελάτες μας προκειμένου να υπάρξει μια ποιοτική αναβάθμιση των συναλλαγών και των υπηρεσιών μας με στόχο την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση.

Για αναφορές, συμβάντα και ερωτήσεις, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας μέσω του:
[email protected]

10. Τροποποίηση Όρων και Προϋποθέσεων

Η εταιρεία διατηρεί το δικαίωμα να τροποποιεί μονομερώς ή να ανανεώνει τους παρόντες όρους και τις προϋποθέσεις των συναλλαγών, που γίνονται μέσω του ηλεκτρονικού της καταστήματος χωρίς προηγούμενη ειδοποίηση, ενημερώνοντας τους επισκέπτες με ανάρτηση των νέων όρων και προϋποθέσεων στην ιστοσελίδα του παρόντος ηλεκτρονικού καταστήματος. Διευκρινίζεται ότι η αλλαγή όρων δεν αφορά παραγγελίες τις οποίες έχετε ήδη πραγματοποιήσει.

0

Καλάθι

0

Το καλάθι μου (0)

Κανένα προϊόν στο καλάθι σας.