Όροι Χρήσης και στοιχεία πληρωμής

(Τελευταία ενημέρωση όρων χρήσης: 09 Μαΐου 2022 – 17:35 μ.μ)

Το www.tradesor.gr είναι το ηλεκτρονικό κατάστημα της εταιρείας «TRADESOR Ο.Ε» υπό γενικής διευθύνσεως του κου. Χ.Ε Κορωνιάδη και ιδιοκτησίας του κου. J.Q Weng με ΑΦΜ 801212868, ΔΟΥ Α’ Θεσσαλονίκης, που εδρεύει στην Θεσσαλονίκη, στην οδό Σαπφούς 30, Τ.Κ 54627 (εφεξής αναφέρεται ως η «εταιρεία»).

Πριν εισέλθετε στο ηλεκτρονικό κατάστημα και περιηγηθείτε στην ιστοσελίδα μας, σας καλούμε να συμβουλευτείτε τους κάτωθι όρους και προϋποθέσεις, που εφαρμόζονται ειδικά για τη χρήση του ηλεκτρονικού καταστήματος της εταιρίας, που βρίσκεται στη διεύθυνση www.tradesor.gr.

Οι αναγραφόμενες τιμές που παρουσιάζονται στην ιστοσελίδα, είναι χονδρικής τιμής χωρίς Φ.Π.Α.

Το κατώτερο όριο ηλεκτρονικής παραγγελίας είναι 100€ με Φ.Π.Α και ισχύει για όλους τους εγγεγραμμένους πελάτες.
Για παραγγελίες έως και 500 ευρώ, η αποστολή χρεώνεται με 7 ευρώ για χερσαία ελληνικά μέρη, 19 ευρώ για ελληνικά νησιά και 30 ευρώ για Κύπρο.
Για παραγγελίες άνω των 500 ευρώ και εντός Ελλάδος, ισχύουν δωρεάν μεταφορικά.
Οι αποστολές εξωτερικού και εκτός Κύπρου, πραγματοποιούνται κατόπιν συνεννόησης.

Για παραγγελίες κάτω του ορίου των 100€ με Φ.Π.Α οι αποστολές γίνονται κατόπιν αποκλειστικής εντολής του πελάτη για παραλαβή της παραγγελίας του από την έδρα της εταιρείας μας από δική του συνεργαζόμενη ταχυμεταφορική στα ωράρια λειτουργίας της εταιρείας μας.
Στην περίπτωση αυτή, ισχύει όριο κατώτερης παραγγελίας 30€ με Φ.Π.Α.

Εξαιρούνται οι παραγγελίες που αφορούν την υπηρεσία “Drop Shipping”.
Ενημερωθείτε για την υπηρεσία “Drop Shipping” πατώντας
εδώ.


Οι άνω αναγραφόμενες τιμές μεταφορικών ισχύουν για ένα (1) δέμα μεγέθους έως και 1.00Χ1.00Χ1.00m.

Όλα τα αναρτημένα προϊόντα είναι και άμεσα διαθέσιμα.
Αν θέλετε να ενημερωθείτε για τα αποθέματα των κωδικών παρακαλούμε όπως αποστείλετε σχετικό αίτημα στο [email protected]

Αν επιθυμείτε να προσθέσετε κάποιο προϊόν ή προϊόντα σε κάποια ήδη υπάρχουσα καταχωρημένη παραγγελία σας, παρακαλούμε καλέστε στο 2310 517888 ή στείλτε μας e-mail με τα είδη που θέλετε να προστεθούν στην παραγγελία σας στο [email protected] αναφέροντας τον αριθμό της παραγγελίας που θέλετε να τροποποιηθεί.

Βεβαιωθείτε ότι έχετε διαβάσει προσεκτικά τους κάτωθι όρους και προϋποθέσεις και συμφωνείτε με το περιεχόμενο αυτών διότι η περαιτέρω χρήση και η περιήγησή σας στην ανωτέρω ιστοσελίδα www.tradesor.gr συνεπάγεται την ρητή και ανεπιφύλακτη συγκατάθεση, συναίνεσή και συμφωνία σας με το περιεχόμενο αυτών.

Οι εξοφλήσεις των παραγγελιών των πελατών μπορούν να πραγματοποιηθούν μέσω αντικαταβολής στη μεταφορική εταιρία που θα παραδώσει την παραγγελία, με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό ή με παραλαβή από το κατάστημα μας. Η πληρωμή με πιστωτική κάρτα δεν υποστηρίζεται.
Εαν ο πελάτης δεν διαθέτει λογαριασμό σε μια εκ’των τραπεζών που συνεργαζόμαστε, οφείλει να αποστείλει το αποδεικτικό pdf της συναλλαγής στο [email protected] εφόσον επιθυμεί την αυθημερόν αποστολή της παραγγελίας του. Τα τιμολόγια των παραγγελιών περιέχονται εντός του δέματος, αλλά κατόπιν αιτήματος μπορούν να σταλούν και ηλεκτρονικά.


Οι λογαριασμοί τραπέζης της εταιρίας μας είναι οι εξής:

Εθνική Τράπεζα – Αρ.Λογαριασμού: 23600579165 – TRADESOR O.E
IBAN: GR51 0110 2360 0000 2360 0579 165
[BIC/SWIFT]: ETHNGRAA

Τράπεζα Πειραιώς – Αρ.Λογαριασμού: 5229098096367 – TRADESOR O.E
IBAN: GR61 0172 2290 0052 2909 8096 367
[BIC/SWIFT]: PIRBGRAA

Alpha Bank – Αρ.Λογαριασμού: 7030703002002025996 – TRADESOR O.E
IBAN: GR05 0140 7030 7030 0200 2025 996
[BIC/SWIFT]: CRBAGRAA

Eurobank – Αρ.Λογαριασμού: 00260206120201663093 – TRADESOR O.E
IBAN: GR71 0260 2060 0001 2020 1663 093
[BIC/SWIFT]: ERBKGRAA

1. Παρεχόμενες πληροφορίες & Προϊόντα

Πνευματική ιδιοκτησία παρεχόμενων πληροφοριών και μέσων
Βάσει των περιουσιακών και ηθικών δικαιωμάτων της εταιρείας μας, όπως αυτά περιγράφονται στα άρθρα 3 και 4 του Ν. 2121/1993, απαγορεύονται ρητά χωρίς την προηγούμενη έγγραφη άδεια της εταιρεία μας (άρθρο 14 Ν. 2121/1993) η οποιαδήποτε αναπαραγωγή των επί μέρους παρεχόμενων πληροφοριών, όπως κειμένου, μέρους της βάσης δεδομένων, γραφικών παραστάσεων ή φωτογραφιών, σε πρόσωπα ή χρήστες του διαδικτύου που δεν ανήκουν στο ενεργό πελατολόγιο της εταιρείας μας. Επομένως απαγορεύεται η αποθήκευση σε σκληρό δίσκο ή άλλο τεχνικό μέσο αποθήκευσης, η αποστολή με ηλεκτρονικό ταχυδρομείο (e-mail), η φόρτωση με server, η δημιουργία deep και in-line links, η εκτύπωση και διανομή σε έγγραφη μορφή (ηλεκτρονική ή έντυπη), η μετάφραση ή η διανομή του περιεχομένου αυτών, η μετατροπή του συνόλου ή μέρους αυτών καθώς και η παρουσίαση στο κοινό. Όλα τα ανωτέρω αποτελούν αποκλειστικά δικαιώματα της εταιρείας μας και του εμπορικού σήματος TRADESOR πνευματικής ιδιοκτησίας του δημιουργού του, κου. Χ.Ε Κορωνιάδη. Η εταιρεία μας μέσω πάσας επιφύλαξης των νομίμων δικαιωμάτων της ενδέχεται να προβεί σε έννομες ενέργειες προκειμένου να προστατεύσει την εμπορική της φήμη και τα δικαιώματα της σε χρήστες που καταπατούν τα ως άνω αναφερόμενα.

Ο νόμος προβλέπει τα ακόλουθα μέτρα προστασίας της πνευματικής ιδιοκτησίας και επιβολής κυρώσεων κατά όσων προσβάλουν αυτή:

α. ΠΟΙΝΙΚΕΣ ΚΥΡΩΣΕΙΣ
Φυλάκιση τουλάχιστον ενός έτους και χρηματική ποινή 2.900 – 15.000 ευρώ κατ’ άρθρο 66 του Ν. 2121/1993.

β. ΑΣΤΙΚΕΣ ΚΥΡΩΣΕΙΣ
Σε κάθε περίπτωση προσβολής ή επαπειλούμενης προσβολής της πνευματικής ιδιοκτησίας η εταιρεία μας δύναται να αξιώσει κατά περίπτωση την αναγνώριση του δικαιώματός της, την άρση της προσβολής και την παράλειψή της στο μέλλον (άρθρο 65 παρ. 1 Ν. 2121/1993).

Προϋποθέσεις έναρξης συνεργασίας
Τα αναρτημένα προϊόντα είναι διαθέσιμα μόνο για χονδρική πώληση. Ο πελάτης θα πρέπει να διαθέτει ενεργό επαγγελματικό ΑΦΜ με δραστηριότητες (Κ.Α.Δ) που επιτρέπουν τη μεταπώληση των εμπορευμάτων της εταιρίας μας. Αιτήσεις εγγραφής με ελλιπή ή ψευδή στοιχεία θα απορρίπτονται εντός 72 ωρών και η εταιρεία μας δεν διατηρεί κανένα απολύτως αντίγραφο των στοιχείων που δηλώθηκαν. Η εταιρεία μας επίσης διατηρεί το δικαίωμα να απορρίψει αίτηση νέου πελάτη κατά την κρίση της αφού κοινοποιηθούν όμως στον ενδιαφερόμενο πελάτη οι λόγοι απόρριψης.

Λήξη συνεργασίας και οικονομικές εκκρεμότητες
Η λήξη της συνεργασίας δεν ορίζεται από κάποιο συμφωνητικό. Εταιρεία και πελάτης μπορούν να αποφασίσουν μονομερώς τη λήξη της συνεργασίας ανά πάσα στιγμή εφόσον δεν υφίστανται οικονομικές εκκρεμότητες σε κανένα από τα δυο συμβαλλόμενα μέρη. Σε περίπτωση που οι οικονομικές εκκρεμότητες του πελάτη προς την εταιρεία μας είναι άνω του ποσού των 999,99 ευρώ και έχει παρέλθει χρονικό διάστημα 6 μηνών δίχως εξόφληση, η εταιρεία μας μέσω πάσας επιφύλαξης των νομίμων δικαιωμάτων της ενδέχεται να προβεί σε έννομες ενέργειες προκειμένου να προστατεύσει την εμπορική της φήμη και τα δικαιώματα της.

Γενικά στοιχεία
Η εταιρεία καταβάλλει κάθε δυνατή προσπάθεια για την πληρότητα και την εγκυρότητα των πληροφοριών που παρατίθενται στην ιστοσελίδα της www.tradesor.gr, συμπεριλαμβανομένων των περιγραφών και των τιμών των προϊόντων. Κάποια προϊόντα ενδεχομένως να εμφανίζονται με κάποια ενδεικτική φωτογραφία. Όλα τα αναρτημένα στοιχεία του κάθε προϊόντος μπορούν να αλλάξουν χωρίς καμία προειδοποίηση. Η εταιρεία, δεν ευθύνεται για λάθη που οφείλονται σε λανθασμένα στοιχεία που παρατέθηκαν στην ίδια την εταιρεία από τα εργοστάσια εισαγωγής προϊόντων με τα οποία συνεργάζεται.

2. Περιορισμός ευθύνης

Χρόνος παράδοσης
Ο χρόνος παράδοσης των προϊόντων εξαρτάται από τον τόπο αποστολής και την μεταφορική εταιρεία που αναλαμβάνει την μεταφορά. Η εταιρεία δύναται να ενημερώσει τους πελάτες της για την εκτιμώμενη ημερομηνία παράδοσης των παραγγελιών, αλλά επιφυλάσσεται ως προς το χρόνο παράδοσης σε περιπτώσεις ανωτέρας βίας για τις οποίες η εταιρεία δεν φέρει καμία ευθύνη.

3. Ασφάλεια

Η εταιρεία λαμβάνει όλα τα απαραίτητα μέτρα για την ασφάλεια των Προσωπικών σας Δεδομένων καθώς και των ηλεκτρονικών σας συναλλαγών, με τις πιο σύγχρονες και προηγμένες μεθόδους ώστε να εξασφαλίζεται η μέγιστη δυνατή ασφάλεια σας. Όλες οι πληροφορίες, οι οποίες σχετίζονται με τα προσωπικά σας στοιχεία και τις συναλλαγές σας, είναι ασφαλείς και απολύτως απόρρητες.

Αναγνώριση πελάτη
Οι κωδικοί που χρησιμοποιούνται για την αναγνώρισή σας είναι δύο: το όνομα χρήστη (username) και ο κωδικός χρήστη (password), οι οποίοι κάθε φορά που τους καταχωρείτε σας παρέχουν πρόσβαση με απόλυτη ασφάλεια. Σας δίνετε η δυνατότητα να μεταβάλετε τον κωδικό χρήστη (password) όσο συχνά επιθυμείτε. Ο μόνος που έχει πρόσβαση στα στοιχεία σας είστε εσείς μέσω των κωδικών και είστε αποκλειστικά υπεύθυνοι για την διατήρηση της μυστικότητας και της απόκρυψης αυτών. Σε περίπτωση απώλειάς του ή διαρροής των κωδικών σας, θα πρέπει να προβείτε στην άμεση ειδοποίησή μας, αλλιώς η εταιρεία μας δεν ευθύνεται για την χρήση του μυστικού κωδικού από μη εξουσιοδοτημένο πρόσωπο. Σας συνιστούμε, για λόγους ασφαλείας, να αλλάζετε το password σας σε τακτά χρονικά διαστήματα.
Η εταιρία δεν αποκαλύπτει τα στοιχεία των πελατών και των συναλλαγών τους, εκτός αν έχει έγγραφη εξουσιοδότηση από τους ιδίους ή αυτό επιβάλλεται από δικαστική απόφαση ή απόφαση άλλης δημόσιας αρχής. Μπορείτε να αιτηθείτε τα στοιχεία του λογαριασμού σας προκειμένου να μπορείτε να τεκμηριώσετε την ύπαρξη λαθών.
Σε κάθε περίπτωση, η εταιρεία μας δεν αποκαλύπτει ή δημοσιοποιεί τα προσωπικά σας δεδομένα και τις πληροφορίες που μας εμπιστεύεστε. Τα προσωπικά δεδομένα τα οποία θέτετε στη διάθεσή μας με την εγγραφή σας ως μέλος, χρησιμοποιούνται αποκλειστικά για την εκτέλεση των συναλλαγών σας. Όλες οι πληροφορίες κρυπτογραφούνται και φυλάσσονται με απόλυτη ασφάλεια.

4. Προστασία Προσωπικών Δεδομένων

Στο tradesor.gr λειτουργούμε συμμορφώμενοι με την εθνική και κοινοτική νομοθεσία και ιδίως με τον Κανονισμό 2016/679 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 27ης Απριλίου 2016 για την προστασία των φυσικών προσώπων έναντι της επεξεργασίας των δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα και για την ελεύθερη κυκλοφορία των δεδομένων αυτών , γι αυτό και δεν θα μπορούσαμε να μην θεσπίσουμε την ανάλογη Πολιτική Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων (εφεξής η «Πολιτική Δεδομένων» ή «ΠΠΠΔ»), προκειμένου να ενημερωθείτε για την πολιτική της Εταιρείας αναφορικά με τα προσωπικά Σας δεδομένα, τα οποία Εσείς οικειοθελώς μας γνωστοποιείτε.      

Κατά την επίσκεψή σας στην ιστοσελίδα www.tradesor.gr και προκειμένου να παραγγείλετε προϊόντα, αλλά και για να διασφαλισθεί η δυνατότητα επικοινωνίας μαζί σας, θα σας ζητηθεί να δηλώσετε προσωπικά και φορολογικά στοιχεία που σας αφορούν. Τα τυχόν προσωπικά δεδομένα που δηλώνετε οπουδήποτε στις σελίδες και τις υπηρεσίες του διαδικτυακού τόπου του www.tradesor.gr, προορίζονται αποκλειστικά και μόνο για τη διασφάλιση της λειτουργίας της αντίστοιχης υπηρεσίας και δεν επιτρέπεται να χρησιμοποιηθούν από οποιονδήποτε τρίτο, χωρίς να τηρηθούν οι διατάξεις του Ν. 2472/97 σχετικά με την προστασία από επεξεργασία δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα, όπως αυτός ισχύει κάθε φορά.
Τα τηρούμενα στοιχεία του αρχείου δύνανται να κοινοποιηθούν στις αρμόδιες δικαστικές, αστυνομικές και άλλες διοικητικές αρχές κατόπιν νομίμου αιτήματός τους και σύμφωνα με τις κάθε φορά ισχύουσες νομοθετικές διατάξεις. Ο πελάτης έχει, μέσα στα πλαίσια της νομοθεσίας περί απορρήτου των τηλεπικοινωνιών, τα δικαιώματα ενημέρωσης και αντίρρησης που προβλέπουν τα άρθρα 11 έως 13 του ν. 2472/1997.
Αν δεν έχετε ακόμη ενηλικιωθεί, η εγγραφή στην ιστοσελίδα μας απαγορεύεται ρητά.

5. Αγορά Προϊόντων

Στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα μπορείτε να βρείτε όλα τα προϊόντα της εταιρείας. Η σελίδα συνεχώς εμπλουτίζεται με καινούρια προϊόντα. Για να διευκολύνουμε την αναζήτηση σας, έχουμε χωρίσει τα προϊόντα μας σε κατηγορίες και υποκατηγορίες. Στην περίπτωση που ψάχνετε για κάτι συγκεκριμένο, χρησιμοποιήστε την «αναζήτηση», που θα σας οδηγήσει κατ’ ευθείαν στη συγκεκριμένη επιλογή σας. Αν δεν βρίσκεται κάποιο προϊόν στην σελίδα μας μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας.

6. Ακύρωση Παραγγελίας

Ακύρωση της παραγγελίας δύναται να πραγματοποιηθεί μόνο αν δεν έχει αποσταλεί ακόμα.
Μπορείτε να επικοινωνήσετε με το κατάστημα μας μέσω e-mail: [email protected][email protected] και στο 2310 517888 – 6982771872 για την ακύρωση της παραγγελίας σας.

Προσοχή! Σε περίπτωση πληρωμής με τραπεζική κατάθεση, δεν επιστρέφονται μετρητά αλλά η επιστροφή γίνεται μέσω της τραπεζικής μεταφοράς του ποσού σε λογαριασμό που θα μας κοινοποιήσετε μέσω e-mail: [email protected] και [email protected]

7. Τρόποι Πληρωμής

α) Με αντικαταβολή, πληρώνοντας το αντίτιμο της παραγγελίας σας στην μεταφορική εταιρεία που θα παραδώσει την παραγγελία σας.
β) Με κατάθεση στους παρακάτω λογαριασμούς της εταιρείας.

Παρακαλούμε κατά την διαδικασία της κατάθεσης σας, συμπληρώστε τον αριθμό παραγγελίας και το ονοματεπώνυμό σας. Με την λήψη της ενημέρωσης στο σύστημα πληρωμών μας για την εξόφληση, επιβεβαιώνουμε την παραγγελία σας και ξεκινά η διαδικασία αποστολής της. Παρακαλούμε σε κάθε περίπτωση, να αποθηκεύετε το αποδεικτικό της κατάθεσής σας στο προσωπικό σας αρχείο.

8. Παραγγελία / Παράδοση Προϊόντων / Έξοδα Αποστολής / Εγγύηση / Πολιτική επιστροφών

Με το που ολοκληρώνεται η παραγγελία σας, σας εμφανίζεται το ακόλουθο μήνυμα (παράδειγμα):

«Σας ευχαριστούμε που μας προτιμήσατε για τις αγορές σας.
H παραγγελία σας με κωδικό XXXXXX καταχωρήθηκε επιτυχώς.
Θα λάβετε σύντομα επιβεβαίωση στο email που δηλώσατε.»

Έξοδα Αποστολής:
Οι αναγραφόμενες τιμές στην ιστοσελίδα μας είναι τιμές χονδρικής χωρίς Φ.Π.Α.
Για παραγγελίες έως και 500 ευρώ, η αποστολή χρεώνεται με 7 ευρώ για χερσαία ελληνικά μέρη, 19 ευρώ για ελληνικά νησιά και 30 ευρώ για Κύπρο και εξωτερικό ανά δέμα μεγέθους έως και 1.00Χ1.00Χ1.00 μέτρου. Για παραγγελίες άνω των 500 ευρώ δεν υπάρχει χρέωση μεταφορικών αν η αποστολή αφορά την Ελλάδα.

Χρονικά όρια λήψης και εκτέλεσης των παραγγελιών και ενδεικτικές ώρες παράδοσης:
Η εταιρεία μας δεσμεύεται ότι δύναται να διεκπεραιώσει σε εύλογο χρονικό διάστημα κάθε παραγγελία η οποία θα ληφθεί σε εργάσιμη ημέρα και ώρα έως τις 15:00μ.μ. Στην περίπτωση που η παραγγελία ληφθεί έπειτα του άνω αναφερόμενου χρονικού ορίου, αποστέλλεται την επόμενη εργάσιμη ημέρα. Εφόσον ο πελάτης επιλέξει σαν τρόπο πληρωμής κατάθεση στους τραπεζικούς λογαριασμούς της εταιρείας, συστήνεται να αποστείλει το αποδεικτικό της τραπεζικής μεταφοράς του τελικού ποσού της παραγγελίας στο [email protected] ή στο [email protected]. Σε περίπτωση που ο τρόπος πληρωμής είναι με αντικαταβολή, ο πελάτης οφείλει να καταβάλει το τελικό ποσό της παραγγελίας του στην μεταφορική εταιρεία που θα παραδώσει την παραγγελία.
Ο μέσος χρόνος παράδοσης μέσω μεταφορικής εταιρείας είναι 1-3 εργάσιμες ημέρες για τα άμεσα διαθέσιμα προϊόντα. Η εταιρεία μας δεν φέρει καμία ευθύνη για καθυστερήσεις στις παραδόσεις με υπαιτιότητα της μεταφορικής εταιρείας ή για λόγους ανωτέρας βίας όπως ακραία καιρικά φαινόμενα.
Σε περίπτωση που η παραγγελία σας περιλαμβάνει προϊόντα τα οποία αναμένονται, η παραγγελία σας θα παραδοθεί όταν παραληφθούν τα είδη που αναμένονται.

Χρεώσεις μεταφόρτωσης
Η εταιρεία μας δεν φέρει ευθύνη για επιπλέον χρεώσεις μεταφόρτωσης της παραγγελίας του πελάτη, αλλά δύναται να προβεί σε πίστωση του επιπλέον ποσού, μέσω πιστωτικού τιμολογίου, σε περίπτωση που κρίνει η ίδια ότι απαιτείται. Οι χρεώσεις μεταφόρτωσης (4 έως 10 ευρώ) παρατηρούνται συνήθως στις παραδόσεις των δεμάτων σε νησιά και αφορούν καθαρά την μεταφορική εταιρεία και την συνεργασία αυτής με έτερη μεταφορική που εξυπηρετεί την τοποθεσία παράδοσης στην οποία δεν έχει πρόσβαση η συνεργαζόμενη με εμάς μεταφορική. Η επιλογή της εξυπηρετούσας μεταφορικής αφορά αποκλειστικά την συνεργαζόμενη με εμάς μεταφορική. Σε περίπτωση που έχετε χρεωθεί κάποιο κόστος μεταφόρτωσης, οφείλετε να μας γνωστοποιήσετε το γεγονός στο [email protected] προκειμένου η εταιρεία μας να προβεί στις απαραίτητες ενέργειες.

Εγγυήσεις προϊόντων
(Αφορά προϊόντα με εξωτερικά – αισθητικά ελαττώματα)
Ο πελάτης υποχρεούται μετά την παραλαβή, να αποσυσκευάσει και να ελέγξει τα προϊόντα για παρουσία αισθητικών ελαττωμάτων, και στην περίπτωση που υπάρχουν, δικαιούται να τα επιστρέψει στην εταιρεία μας σε προθεσμία δεκαπέντε (15) ημερολογιακών ημερών από την παραλαβή της παραγγελίας. Η εταιρεία μας υποχρεούται σε σύντομο χρόνο να προβεί σε αντικατάσταση. Εάν τα προϊόντα αυτά δεν είναι πλέον διαθέσιμα, θα σας αποσταλεί πιστωτικό τιμολόγιο για συμψηφισμό με επόμενη παραγγελία.

Πολιτική επιστροφών ελαττωματικών προϊόντων και ελλιπείς παραγγελίες
Επιστροφές γίνονται δεκτές από όλους τους εγγεγραμμένους πελάτες εφόσον το δέμα παραδοθεί στην αυστηρά στην έδρα της εταιρείας μας. Κατόπιν της παραλαβής του δέματος επιστροφής του πελάτη, το οποίο θα πρέπει οπωσδήποτε να περιέχει δελτίο αποστολής, αποστέλλουμε πιστωτικό τιμολόγιο για συμψηφισμό του ποσού με επόμενη παραγγελία. Σε περίπτωση που ο πελάτης αποστείλει το δέμα με μεταφορική εταιρεία που δεν δύναται να παραδώσει το δέμα στην έδρα της εταιρείας μας, το δέμα αυτό επιστρέφεται στον αποστολέα με δική του χρέωση των νέων μεταφορικών εξόδων.
Οι μηνιαίες επιστροφές γίνονται με χρέωση μεταφορικών της εταιρείας μας εφόσον δεν υπερβαίνουν το 8% του μηνιαίου τζίρου που πραγματοποιεί ο πελάτης στην εταιρεία μας.
Αναλυτική μηνιαία καρτέλα κινήσεων μπορεί να σταλεί κατόπιν αιτήματος στο [email protected].

Π.Χ Ο πελάτης Χ πραγματοποιεί μηνιαίο τζίρο 1000 ευρώ στην εταιρεία μας. Το σύνολο των μεταφορικών εξόδων των επιστρεφόμενων δεμάτων που δικαιούται να μην χρεωθεί είναι έως 80 ευρώ με Φ.Π.Α και αφορά 30 ημερολογιακές ημέρες. Μετά το πέρας της άνω χρέωσης μεταφορικών στην εταιρεία μας, τα έξοδα επιστροφής επιβαρύνουν τον πελάτη και αφορά όλες τις απομακρυσμένες μεθόδους επιστροφής δεμάτων.

Το δέμα επιστροφής, εκτός από το δελτίο αποστολής, θα πρέπει να είναι σε άρτια κατάσταση και όλα τα επιστρεφόμενα προϊόντα να είναι στο κουτί τους. Σε περίπτωση απουσίας παρελκόμενων αξεσουάρ από τα κουτιά των προϊόντων ή σε περίπτωση κατεστραμμένης συσκευασίας, το προϊόν δεν πιστώνεται στο πιστωτικό τιμολόγιο και αποστέλλεται ξανά στον πελάτη.

Δεν υπάρχει κανένας περιορισμός για επιστροφές προϊόντων που γίνονται στο κατάστημα της εταιρείας μας, χωρίς την διαμεσολάβηση μεταφορικής εταιρείας ή εταιρείας κούριερ.

Οι αποστολές των επιστρεφόμενων δεμάτων θα πρέπει να πραγματοποιούνται αποκλειστικά με κάποια από τις μεταφορικές εταιρίες που συνεργαζόμαστε (https://www.tradesor.gr/apostoli/). Σε περίπτωση που το δέμα του πελάτη επιστραφεί προς εμάς με ταχυμεταφορική κούριερ και έχει ένδειξη χρέωση παραλήπτη, το δέμα δεν θα γίνεται αποδεκτό και θα αποστέλλεται πίσω στον αποστολέα. Εφόσον τα έξοδα αποστολής επιβαρύνουν τον πελάτη και ο πελάτης αποστείλει το δέμα μέσω ταχυμεταφορικής της επιλογής του, το πλήθος των δεμάτων επιστροφής είναι δίχως περιορισμό.

Ελλιπείς παραγγελίες
Σε περίπτωση που εκ’παραδρομής δεν παραλάβετε κάποιο από τα προϊόντα που τιμολογήθηκαν, μας ενημερώνετε επίσης εντός 15 ημερών από την ημερομηνία έκδοσης του τιμολογίου – δελτίου αποστολής και κατόπιν ελέγχου από την εταιρεία μας, σας αποστέλλονται τα ελλιπή προϊόντα χωρίς χρέωση μεταφορικών. Εάν τα προϊόντα αυτά δεν είναι πλέον διαθέσιμα, θα σας αποσταλεί πιστωτικό τιμολόγιο για συμψηφισμό με επόμενη παραγγελία σας.

Προϊόντα εκτός εγγύησης
Για τα γυάλινα προϊόντα όπως λάμπες αυτοκινήτου, οικιακές λάμπες, φακοί, ηλιακά σετ φωτισμού, φωτορυθμικά, και πινακίδες LED και εφόσον τηρηθούν οι πρότυπες και ασφαλείς συνθήκες συσκευασίας του προϊόντος, χωρίς την ύπαρξη εξωτερικών – αισθητικών ελαττωμάτων, αλλά παρ’όλα αυτά το προϊόν φτάσει ελαττωματικό-σπασμένο στον πελάτη και δεν μπορεί να διαπιστωθεί ότι το προϊόν υπέστη ζημία κατά την συσκευασία του από την εταιρεία μας. Το προϊόν τίθεται άμεσα εκτός εγγύησης και συνίσταται η επικοινωνία του πελάτη με την μεταφορική εταιρεία για την δήλωση του συμβάντος. Εφόσον διαπιστωθεί υπαιτιότητα της εταιρείας μας σε κάποια από τις διαδικασίες προετοιμασίας και αποστολής της παραγγελίας, τότε όλα τα ανωτέρω προϊόντα είναι εντός εγγύησης και αντικαθίστανται άμεσα εφόσον κριθούν ελαττωματικά. Προϊόντα που έχουν ανοιχτεί και έχουν έρθει σε επαφή με υγρό, χώμα ή ανθρώπινο δέρμα, δεν μπορούν να αντικατασταθούν για λόγους υγιεινής.

Η εγγύηση παύει επίσης να ισχύει στις παρακάτω περιπτώσεις:
Όταν αφαιρεθεί το συνοδευτικό αυτοκόλλητο (TRADESOR & barcode) που είναι τοποθετημένο στην εξωτερική επιφάνεια της συσκευασίας του εκάστοτε προϊόντος. Σε αυτή την περίπτωση αναιρείται και η δυνατότητα επιστροφής των προϊόντων που δεν φέρουν τα διακριτικά αυτοκόλλητα της εταιρείας μας.
Όταν το προϊόν υποστεί επέμβαση από μη εξουσιοδοτημένο από την εταιρεία μας άτομο.
Όταν η βλάβη προέρχεται από ατύχημα, κακή ή αποκομμένη συνδεσμολογία, πτώση, έκθεση σε ακραία επίπεδα θερμοκρασίας, υγρασίας, κραδασμού ή ρίψης υγρών.
Όταν το προϊόν υποβάλλεται σε φυσική ή ηλεκτρική καταπόνηση πέρα από τις προδιαγραφές του κατασκευαστή.
Όταν ο αριθμός κατασκευής ή τα διακριτικά σήματα της συσκευής έχουν αλλοιωθεί, αφαιρεθεί ή καταστραφεί.
Όταν το προϊόν χρησιμοποιείται σε περιβάλλον ή για χρήση που δεν προβλέπεται από το κατασκευαστή.
Όταν η βλάβη προέρχεται από λανθασμένη εγκατάσταση.
Η εταιρεία μας δεν υποστηρίζει και δεν καλύπτει με εγγύηση, προϊόντα στα οποία έχουν εγκατασταθεί ή χρησιμοποιηθεί μη νόμιμα αντίγραφα προγραμμάτων Η/Υ.

Επισκευή προϊόντων
Το τεχνικό τμήμα της εταιρείας μας είναι σε θέση να επισκευάσει όλα τα είδη που έχουν κριθεί ελαττωματικά. Σε περίπτωση αδυναμίας επισκευής του ελαττωματικού προϊόντος, η εταιρεία μας αντικαθιστά το ελαττωματικό προϊόν με άλλο ίδιο ή αντίστοιχων τεχνικών προδιαγραφών. Κατά την προσκόμιση του ελαττωματικού προϊόντος στην εταιρεία μας, οφείλετε να συμπληρώσετε γραπτώς φόρμα περιγραφής service στην οποία θα αναγράψετε τα στοιχεία σας καθώς και μια σύντομη περιγραφή του προβλήματος που αντιμετωπίζει το προϊόν το οποίο φέρατε για έλεγχο. Αφού πραγματοποιηθεί ο έλεγχος, συντάσσεται δελτίο τεχνικού ελέγχου στο οποίο αναγράφονται τα τεχνικά ευρήματα του service, καθώς και το ενδεχόμενο κόστος αυτού.

9. Αρχείο XML

Οι εγγεγραμμένοι πελάτες έχουν την δυνατότητα να αποκτήσουν το αρχείο με τον κατάλογο των προϊόντων μας προκειμένου να το εισάγουν στο δικό τους website.
Για αιτήματα αποστολής του XML παρακαλούμε όπως αποστείλετε σχετικό αίτημα στο [email protected]

ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ: Την διαδικασία εισαγωγής του XML θα πρέπει να την πραγματοποιήσει ο τεχνικός-διαχειριστής της ιστοσελίδας σας καθώς η εισαγωγή απαιτεί ένα επίπεδο εξειδίκευσης.

Σε περίπτωση που αντιμετωπίζετε προβλήματα στην εισαγωγή του, θα πρέπει να μας στείλετε e-mail στο [email protected] αναφέροντας μας το είδος του προβλήματος. Το e-mail σας θα προωθηθεί στην Support Team μας και εντός 1-2 εργάσιμων θα σας ενημερώσουμε για το τρόπο επίλυσης των σφαλμάτων. Σας παρακαλούμε, σε περιπτώσεις προβλημάτων, μην καλείτε στα τηλέφωνα της επιχείρησης διότι τα όποια προβλήματα θα επιλυθούν μόνο μέσω e-mail οδηγιών.

Όροι χρήσης του XML και πολιτική θεμιτού ανταγωνισμού.

Ο κατάλογος του XML αρχείου μας είναι ένα open source αρχείο, διαθέσιμο για όλους τους πελάτες που έχουν λάβει έγκριση χρήσης του τιμοκαταλόγου μας και έχουν την δυνατότητα δημιουργίας παραγγελιών μέσω της ιστοσελίδας μας. Η χρήση του προορίζεται για τον εμπλουτισμό της ιστοσελίδας του πελάτη μέσω της προβολής των προϊόντων μας και στην χρήση του καταλόγου μας στις πλατφόρμες σύγκρισης και αγοράς προϊόντων όπως ο skroutz.gr, bestprice.gr κτλ.

Κανόνες χρήσης του xml, πολιτική ανταγωνισμού και Π.Τ.Λ
Η εταιρεία μας διατηρεί το δικαίωμα να διακόψει την συνεργασία με έναν εγγεγραμμένο πελάτη αν δεν τηρεί τους παρακάτω όρους:

1. Μη-έγκυρη τιμολογιακή πολιτική: Οι αναρτημένες τιμές στην ιστοσελίδα μας είναι τιμές χονδρικής πώλησης χωρίς τον υπολογισμό του Φ.Π.Α, ο πελάτης που διαθέτει τον κατάλογο μας και εκτελεί λιανικές πωλήσεις, απαγορεύεται ρητά να χρησιμοποιεί ίδιες τιμές με αυτές τις ιστοσελίδας μας. Στην περίπτωση αυτή γίνεται σύσταση αλλαγής των τιμών προς τον πελάτη και αν δεν υπάρξει άμεση συμμόρφωση, η συνεργασία διακόπτεται οριστικά.

2. Κατάχρηση δεσπόζουσας θέσης: Εάν ο πελάτης μας καταλαμβάνει μεγάλο μερίδιο της αγοράς, τότε θεωρείται ότι κατέχει δεσπόζουσα θέση και θα πρέπει να συμμορφώνεται με τα παρακάτω:
Να μην επιβάλλει αδικαιολόγητα χαμηλές τιμές που ενδέχεται να εκτοπίσουν άλλους πελάτες μας από την αγορά, όπως και να μην επιβάλλει όρους συναλλαγών που δεν συμμορφώνονται με τους κανόνες ανταγωνισμού που έχει θεσπίσει η Ε.Ε.

3. Αντιγραφή στρατηγικού τρόπου λειτουργίας: Εάν υποπέσει στην αντίληψη μας ή μας κοινοποιηθεί, ότι κάποιος εγγεγραμμένος πελάτης μας έχει προβεί σε αντιγραφή και κατάχρηση των στρατηγικών τρόπων λειτουργίας της επιχείρησης έτερου πελάτη μας, το οποίο είναι ενάντια στο πνεύμα του θεμιτού ανταγωνισμού που οφείλει να διέπει όλες τις επιχειρήσεις που εκτελούν πωλήσεις, η συνεργασία μας με τον πελάτη που έχει προβεί σε αντιγραφή και κατάχρηση του τρόπου λειτουργίας έτερης επιχείρησης διακόπτεται άμεσα και χωρίς προειδοποίηση, καθώς οι ως άνω κινήσεις είναι ενάντια στην ηθική εμπορική ταυτότητα που διέπει την επιχείρηση μας.
Επίσης, αν κάποιος εγγεγραμμένος πελάτης προβεί σε δημιουργία ταυτόσημων διαφημιστικών καμπανιών στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, κλοπή πνευματικής ιδιοκτησίας όπως λογότυπα ή και δημιουργία παράγωγου έργου και την αναπαραγωγή αυτού σε ιστοσελίδα ή σε μέσα κοινωνικής δικτύωσης βασιζόμενος σε έργα έτερου πελάτη μας, η συνεργασία μας με τον πελάτη που έχει προβεί στην παραπάνω παράτυπη διαδικασία, διακόπτεται οριστικά και χωρίς προειδοποίηση.

Προτεινόμενη τιμή λιανικής (ΠΤΛ):
Από την 01/01/2021 όλα τα είδη που υπάρχουν στον κατάλογο του xml μας, συνοδεύονται από προτεινόμενη τιμή λιανικής. Στο xml, το αντίστοιχο πεδίο ονομάζεται <SuggestedRetailPrice/>, όλοι οι πελάτες που διαθέτουν το xml μας, συστήνεται να προσαρμόσουν τις τιμές λιανικής των καταστημάτων τους ακριβώς ή με ελάχιστες αποκλίσεις έως και -20%, όπως αυτές αναφέρονται στο συγκεκριμένο πεδίο του xml.

Τιμολογιακό πλαφόν στο πεδίο Regular Price (XML):
Από τις 23/03/2022 σε όλα τα είδη που υπάρχουν στον κατάλογο του xml μας, εφαρμόζεται τιμολογιακό πλαφόν στο πεδίο <RegularPrice>, απαγορεύεται ρητά η άρση του άνω ορίου στις τιμές μεταπώλησης που επιλέγει ο πελάτης να εμφανίζονται στο ηλεκτρονικό κατάστημα στο οποίο εκθέτει τα προϊόντα μας. Σε περίπτωση που οι τιμές μεταπώλησης των προϊόντων μας στο ηλεκτρονικό κατάστημα του πελάτη είναι κάτω του ορίου που έχουμε εισάγει στον κατάλογο μας, η εταιρεία μας διατηρεί το δικαίωμα να προβεί σε κυρώσεις όπως και η μονομερής λήξης της συνεργασίας ή μη παροχή εμπορευμάτων.

Για αναφορές, συμβάντα και ερωτήσεις, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας μέσω του:
[email protected] ή απευθείας με τον διευθυντή της εταιρείας μας στο: [email protected]

10. Τροποποίηση Όρων και Προϋποθέσεων

Η εταιρεία διατηρεί το δικαίωμα να τροποποιεί μονομερώς ή να ανανεώνει τους παρόντες όρους και τις προϋποθέσεις των συναλλαγών, που γίνονται μέσω του ηλεκτρονικού της καταστήματος χωρίς προηγούμενη ειδοποίηση, ενημερώνοντας τους επισκέπτες με ανάρτηση των νέων όρων και προϋποθέσεων στην ιστοσελίδα του παρόντος ηλεκτρονικού καταστήματος.

0

Καλάθι

0

Το καλάθι μου (0)

Κανένα προϊόν στο καλάθι σας.